Snowman!

19:00

PRZYPOMINAM O KONKURSIE -> KLIK
 Heei śnieżynki ♥♥♥
Dziś nie przychodzę z żadną jakże ''głęboką'' wypowiedzią. Z racji iż mamy niedzielę będzie to ''chillowy'' post. Ja się właśnie chilluję. Mam zapaloną świecę i zajadam się pyszną czekoladą...no ale niestety zaraz trzeba będzie wrócić do rzeczywistości i odrobić lekcje. Tak, dopiero teraz to zrobię. Wcześniej nie miałam czasu. Wczoraj i dzisiaj cały dzień spędziłam z Marti. Ona niedawno poszła dlatego postanowiłam szybko napisać post i zabrać się za lekcje. Przyszłam pokazać wam ozdobę świąteczną, którą zrobiłam wczoraj. Post DIY z nią w roli głównej pojawi się albo w tygodniu, albo w weekend. Zależy czy będzie dużo nauki.
Czyż nie jest uroczy? No przyznajcie, jest! :) Dałam go babci z okazji świąt.
Jednak mam coś lepszego, a mianowicie święcznik. Nie pojawi się do niego DIY, ale robi się go w podobny sposób co ozdobę wyżej, więc myślę, że się domyślicie!


Jak widzicie jest on ozdobiony śnieżynkami.Nie może być przykryty, no bo w końcu świeczka w środku się pali, a wiadomo, że przy zamknięciu od razu by zgasła. Do środka wsypałam cekiny dla lepszego efektu. Mi bardzo się podoba, jestem z niego zadowolona.
No i muszę się wam pochwalić! 22 czerwca 2014 roku jadę na koncert mojego ulubionego zespołu 30 seconds to mars! Jestem niesamowicie podjarana. Mam tryb ''byle do 22 czerwca''. Echelony mnie rozumieją, prawda? <3
I to by było tyle na dziś. Mam nadzieję, że post wam się spodobał.

Podoba wam się moja ozdoba i świecznik? Czekacie na DIY?

PS. SERDECZNIE NIE POZDRAWIAM IGI Z BLOGA http://inkaa-blog.blogspot.com/ . FAJNIE SIĘ KOPIUJE? NAPISAŁAM CI W MAILU CO O TYM SĄDZĘ, WIĘC JEŻELI TEGO NIE USUNIESZ SPRAWA WĘDRUJE NA POLICJĘ. ZWYKŁE KOPIARSTWO. JESZCZE MIAŁAŚ CZELNOŚĆ NAPISAĆ DO MNIE MAILA Z PROŚBĄ O POST PROMUJĄCY. PUKNIJ SIĘ DZIEWCZYNO! ;** DOSTAŁAŚ DARMOWĄ ANTY-REKLAMĘ :**IGA USUNĘŁA BLOGA ;p

You Might Also Like

24 comments

  1. Ja nie mogę, jaka lama kopiarska -.- Śliczny bałwanek, podobnego niedawno zrobiłam ;)

    different-view-of-the-life.blogspot.com <-- KONKURS WYGRAJ ZESTAW KOSMETYKÓW!

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam prawie taki sam lampion do szkoły, omg, jaka łączność XDDDDDD
    Małą, wredna kopiara ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o tą Igę, zeby nie było, ahhahahahh

      Usuń
  3. świetny ten bałwanek ;3
    a ta iga ? HAHAHAHAH nie rozumiem, po co wgl ona ma bloga skoro wszystko kopiuje ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktokolwiek robi te lampiony - ślicznie się prezentują! <3

    Tata mi proponował pojechać na koncert 30 Second To Mars, ale powiedziałam, że to nie do końca mój styl, więc pojedzie chyba sam. Może go spotkasz :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzialam te lampioniki u Alex i wlasnie mialam robic podobne. Mega wyszly :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na post z DIY . Oj zazdroszczę !!!! Przykra prawa dobrze ,że szybko się zorientowałaś :-l

    Zapraszam do mnie : zuziabloguje.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dopiero niedawno zabrałam się za lekcje xd Jakie ładne !

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna ozdoba :)
    Żałosna ta Iga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ozdoba! *.*
    Żałosna kopiara Iga ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie diy na ten świecznik widziałam u Alexmandostyle : ))

    Ode mnie co chwile ktoś kopiuje, czasem ma dość!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie to wygląda! :)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też robiłam taką świeczkę, ale nie wyszła tak ładnie haha :D


    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny świecznik *.* ja zrobiłam sobie jakiś czas temu podobny, tylko z serduszkiem ;) A z tą Igą to ja też się spotkałam

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale śliczne *-* spróbuję takie zrobić :) ale pewnie mi nie wyjdzie ;\

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ! zapraszam http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ten bałwanek :3
    Zapraszam do mnie
    omg-its-alice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. jeju czekam na diy.spróbuję taki zrobić,strasznie mi się podoba!
    zazdroszczę biletu na koncert c;

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudne :)

    mela-melaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny wygląd bloga :)

    mój blog ♥ (klik)

    Jak chcesz możemy wzajemnie się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O triada :D <3O Czyżby Echelon? ^^ ja jak najbardziej ^^ !

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram