Święta, święta i po świętach!

22:50

Heii!
Dziś ostatni dzień świąt..szybko minęło! No i niestety dokładnie za tydzień idę do szkoły.. Tak, nasza szkoła idzie 2-giego i 3-ciego do szkoły, bez sensu tak na dwa dni, skoro 6-tego i tak nie idziemy...ale cóż, trudno!
Święta minęły mi w bardzo fajnej atmosferze.A jak u was? Mam nadzieję, że dobrze :).
Przyszłam pokazać wam prezenty, które dostałam:

Od siostry (pozdrowionka :**)

czapka, prostownica, okulary, słuchawki i takie coś do wtyczki telefonu XD
Od mamy(pozdrowionka :**):
legginsy z eko-skórkowymi wstawkami i pyszną czekoladę!
Od taty(pozdrowionka :**):
Słodycze i pieniądze, oczywiście pieniądzom nie robiłam zdjęć ;p

Jestem bardzo zadowolona z moich prezentów.Mam dla was tez filmik, który wczoraj dodałam na yt:
W sobote mam zamiar wybrać się na zdjęcia, więc spodziewajcie się jakiegoś outfitu! ;)
A na dziś to wszystko, życzę miłej nocy! :*
A wy jesteście zadowoleni ze swoich prezentów? Jak spędziliście święta?

POZDRAWIAM MOJĄ KAROLCIĘĘ! <3<3

You Might Also Like

23 comments

  1. Ja dostałam drobiazgi i oczywiście kasę :)
    Hah, a ja na szczęście 2 i 3 stycznia mam wolne, ale my to odpracowawywaliśmy w październiku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to coś do telefonu to zaślepka :*

    Świetne prezenty no i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne słuchawki! Filmik o dekoracjach widziałam już wczoraj : )

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty♥

    Kocham twojego bloga.;***
    : Nowy blog ----> www.katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. na twoim miejscu też byłabym zadowolona hahah ;)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty
    Zapraszam do obejrzenia moich prezentów .
    omg-its-alice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW , TAKIEGO BLOGA SZUKAŁAM !
    Oczywiście obserwuję , masz ślicznego kota (widziałam w wcześniejszym poście )
    Jeżeli lubisz zwierzęta zapraszam na http://firo1331.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy dostałaś :* Bardzo podobają mi się legginsy i okulary *.*

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo! Moje okulary!
    Podobają mi się słuchawki, bo z tymi ćwiekami są takie "inne" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenty ! Szkoda, że te święta tak szybko minęły :/

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też idę 2 i 3 do szkoły i uważam, że to kompletnie bez sensu ;--;
    Fajne prezenty! I oczywiście, słodyczeeeeee ♥

    mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne prezenty <3 Moim zdaniem 2 i 3 do szkoły to totqalny bezsens

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Masz instagrama chętnie cię zaobserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taką samą prostownicę , ogólnie jeżeli chodzi o lekkie wyprostowanie końcówek czy grzywki , to jest ok , ale z resztą nie ma szans , za mała temperatura . Dlatego teraz na święta poprosiłam o jakąś lepszą i dostałam z remingtona , sprawdza się doskonale . A łucznika nie wykluczam , nadal wisi przy toaletce i przydaje się do małych zabiegów :) Buziaki i wbijaj do mnie :*

    http://colorful--mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny wygląd bloga :)

    mój blog ♥ (klik)

    Jak chcesz możemy wzajemnie się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne prezenty *.*
    ładne słuchawki <3

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne prezenty :))

    http://everythingwhatlike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na haul zakupowy .
    http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie dostać takie słuchawki? *,*

    OdpowiedzUsuń
  20. Z kąd czapka ?
    Bardzo ciekawe prezenty :)

    http://czarnydeszcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne prezenty ♥

    http://annie-aniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram