Today eve!

17:51

Heihei kochani!
No więc dziś wigilia!Ta..jakbyście nie wiedzieli XD. Tak oficjalnie chciałabym wam jeszcze raz złożyć życzenia. Życzę wam spokojnych, radosnych,rodzinnych świąt. Żebyście spełnili swoje marzenia, żebyście byli szczęśliwi. Oczywiście zdrówka! Żeby niczego wam w życziu nie brakło i dążcie do wyznaczonych sobie celów.I chociaż w święta zapomnijcie o problemach, smutkach i po prostu spędźcie ten czas miło z rodziną. Uśmiechajcie się i bądźcie radośni przez cały czas!Życzę wam również wspaniałych prezentów! Ale pamiętajcie, że one nie są najważniejsze! :* A tak ogółem to po prostu wesołych świąt!

Jak spędzacie święta? Ja w gronie rodziny. Kolację zaczynamy dopiero gdzieś po 20, bo tata wraca z pracy...taaa pracować w wigilię..no ale co poradzę, nic! Ja jestem już praktycznie gotowa, a jeszcze 3 godziny! Już się nie mogę doczekać! Wiem już jakie prezenty dostanę, ale to nie jest najważniejsze.Liczy się czas spędzony z rodziną! Aaa...no i chciałam pokazać wam mój ozdobiony stoliczek:
 Prezenty wykonałam w bardzo prosty sposób, a ślicznie się prezentują. Po prostu jakieś stare pudełka owinęłam papierem ozdobnym. Do wazonika włożyłam ''choinkę'' i przyzdobiłam czerwoną, błyszczącą śnieżką. No a ostatnia ozdoba jest banalna. Po prostu do słoika włożyłam lampki. Można na nim coś napisać, jednak ja pozostawiłam czysty. Taki stoliczek wprawia w świąteczny nastrój i bardzo uroczo wygląda.Chcę pokazać wam jeszcze choinkę, która stoi w salonie:
Na koniec moje dzisiejsze fotki robione przez moją siostrę:

 A tu zdjęcia robione przeze mnie:
moje kapciochy :3


Moja choinka w tym roku jest w złoto-czerwonych kolorach :).
+w bonusie koteł ;3
Mam nadzieję, że spędzicie te święta w rodzinnej i miłej atmosferze.
 +filmik, który wczoraj dodałam na kanał:
Lecę jeszcze w czymś pomóc mamie, pa :*
Jak wam się podoba moja ozdoba? Podobają wam się zdjęcia? A jak wygląda TWOJA choinka?

You Might Also Like

14 comments

  1. ojeju śliczne zdjęcia *-*
    i fajny filmik :))

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No bardzo fajne ozdoby :) może z siostry wyrośnie mały fotograf xd Zdjęcia są bardzo ładne, a moja choinka jest zupełnie kolorowa :)


    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że ona ma 19 lat hahahah XD

      Usuń
  3. świetne zdjecia :3


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia no i fajny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i filmik :3
    Zapraszam do mnie
    omg-its-alice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i filmik :)
    Wesołych spokojnych ,radosnych świat i samych sukcesów w Nowym roku !
    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wesołych świąt ! cudownie tu ! <3 obserwujemy?

    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesolych Świąt! <3
    P.S nie wiem czy to tylko u mnie, ale jak wchodzę na twój blog to wszystkie twoje zdjęcia i tło są w takie szare znaki...

    Zapraszam na mojego bloga domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak widzę ;c
      Mam nadzieję, że miło spędziłaś Świeta ♥

      niikablog.blogspot.com

      Usuń
  9. mam takie same kapcie
    Genialny wygląd bloga :)

    mój blog ♥ (klik)

    Jak chcesz możemy wzajemnie się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia!!!<3 WESOŁYCH ŚWIAT :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram