❆ Winter Lookbook ❆

22:14

Heei kochani ♥♥♥
Jestem wieczorkiem, ale mam nadzieję, że jeszcze dziś ktoś to przeczyta :)). Umówiłam się z Marti i jak zwykle wyszło, że u mnie nocuje. Nagrałyśmy BFF tag i lookbook'i, ale Marti nie chce dodać swojego! Namówcie ją w komentarzach <3 Swoje łóżko przyozdobiłam lampkami, jak co roku. Wygląda to bardzo magicznie, spójrzcie sami:


Już czuję ten świąteczny klimat, za dwa tygodnie święta! Nie mogę się doczekać, naprawdę!
Ah no tak, wczoraj były mikołajki. Co dostaliście? Ja dostałam pióro,pomadkę i słodycze. O pozostałych prezentach pisałam wam kilka postów temu, znalazła się tam koszula, bluza i opaska.
Zostawiam was z lookbookiem :)
 Jak wam się podoba moje łóżko? A lookbook? Piszcie w komentarzach!
DOBRANOOOOC! <3

You Might Also Like

20 comments

  1. Trzeci outfit w lookbooku bardzo mi się podoba, świetny sweterek z reniferkami!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny lookbook. Cudowny klimat na zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają te lampki ♥

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wygląda to łóżko ;) ja niestety mojego nie mogę ozdobić. ;c


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi iutfit bardzo mi się podoba ♥
    Super klimat na fotkach ;))

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Łóżko jest świetne, i lookbook też, Marti dodawaj filmik! :3

    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie teraz wygląda Twoje łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne łóżko i filmik :)
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny lookbook *-*
    i cudne jest to łóżko <3

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam płytę Kwiata, kurs rysowania mangi, cienkopisy *-*
    Super ciuchy masz *o*

    ZAPRASZAM DO MNIE ♥ *klik*

    OdpowiedzUsuń
  11. Łóżko z lampkami wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny lookbook! Łóżko wygląda magicznie!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny lookbook ;3

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog:) może obserwacja za obserwację albo dodanie mojego bloga u ciebie w ulubionych? lub po prostu wpadnij http://justine-juustine.blogspot.com/ jeśli nie to przepraszam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog:) może obserwacja za obserwację albo dodanie mojego bloga u ciebie w ulubionych? lub po prostu wpadnij http://justine-juustine.blogspot.com/ jeśli nie to przepraszam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny lookbook ; )
    Ślicznie wygląda Twoje łóżko z lampkami

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram