❆ Winter Must Haves ❆

22:22

Heeei!
Jeszcze mi się chyba nie zdarzyło, żeby tak dzień po dniu post...aż do dzisiaj, haha!
Coś mi się dzisiaj ta notka nie klei, pisze ją już z godzinę, a i tak nic tu nie ma... Ciągle coś piszę i usuwam ;-; Ale głównie przyszłam tu po to, żeby pokazać wam filmik, który dzisiaj przerobiłam. Trochę się napracowałam więc mam nadzieję, że wam się spodoba.

3majcie:
KLIK
nie mogę wstawić okienka, nie wiem czemu ;/
 Ja lecę kochani, dobranoc ;*
Jak wam się podoba filmik?

You Might Also Like

23 comments

  1. Filmik super! Muszę spróbować tej herbaty ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. filmik świetnie wyszedł. ;)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny filmik .
    Wesołych Świąt:P
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny filmik ;*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować tej herbatki!


    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny filmik !
    Zapraszam do mnie !
    omg-its-alice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jest super. :))
    widziałam go wcześniej bo masz ode mnie suba ;3

    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog!Widać że wkładasz w niego duzo serca :)
    Obserwuję!Liczę na rewanż!!
    -----------------------------------------------------------------------------

    girlrainbowfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz pooglądam filmik. Jak się notka nie klei to może nie ma sensu na siłę czegoś robić? :P

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauważyłam, ze ostatnio nikt nie może wstawiać filmiku,tylko link XD Blogger szaleje XD

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog :)
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super filmik :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super filmik *,* A to łóżko fajnie przystrojone w lampki *,*
    Zapraszam do mnie: milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny filmik ;)

    mela-melaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Spoko filmik, masz cudowny głooos *.*

    Zapraszam do siebie, skomentujesz ? :)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram