Wrocław!

12:31

Hei!
Dziś piszę z telefonu, dlatego post będzie krótki, ale chyba mi to wybaczycie? No więc ja jestem we Wrocławiu u mojej siostry. Od wczoraj zostaje do jutra. W nocy z Marti obejrzałyśmy dwa filmy: now is good i lol. Oba te filmy strasznie mi się spodobały i zachęcam do obejrzenia ich. No i wczoraj rano przyszło moje cudeńko ze stronki foymall.com. Niestety w tego co widziałam nie ma jej już na stronce, ale możecie zobaczyć ją na tych zdjęciach. Są w telefonu, ale myślę, że mogą być. Polecam zdecydowanie stronę foymall.com, bo mają ciuszki tanie, a znakomitej jakości! Ja zaraz jadę do Arkad, więc idę się ogarnąć! :)
bluza-foymall.com  <--nie ma jej już na stronie :(

You Might Also Like

10 comments

  1. śliczna bluzka <33


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzka :3

    lifestyle-lenny.logspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego pobytu! Uwielbiam te filmy ;D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzka *.*
    Udanego pobytu życzę :*

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam oba filmy:)
    Mam nadzieję, że miło minoe Tobie pobyt u siostry♥

    : NOWY BLOG ---> www.katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna bluza *.*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna bluza *-*

    zapraszam do siebie :) - http://annie-aniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram