Hello 2014!

19:36

Heei!
No i zaczyna się mylenie daty w szkole.. dd.mm.13 upss dd.mm.13 ..dd.mm.14. Też tak macie?
No trudno.Aleee...wraz z nowym rokiem przyszła pora na zmiany.Jakie? Dowiecie się już niedługo. Jedną z nich jest wprowadzenie stylizacji na blogu. Będą pojawiały się częściej. Już dziś przygotowałam jedną stylizację:
|opaska-KIK|bluza-foymall.com|spódniczka-H&M|kurtka-nn|torba-nn|buty-CCC|
pics by mum
Mam nadzieję, że milo spędziliście sylwestra! Ja owszem...przyszła do mnie Karina i miałyśmy taką bekę, ale nie będę tu pisać szczegółów. Powiem tylko, że było na prawdę fajnie! :) Myślę, że spędziliście sylwestra równie fajnie jak ja! W kolejnym poście zrobię podsumowanie roku 2013 i plany na 2014. Ehh...oby był dla mnie lepszy ten rok!
Na dziś to chyba wszystko! Muszę lecieć przygotować się do szkoły......tak, jutro szkoła omg!
Ołł i jedno moje postanowienie noworoczne na pewno wam się spodoba, więc wyczekujcie tego posta! :))

Podoba wam się ta stylizacja? Miło powitaliście nowy rok?

You Might Also Like

21 comments

  1. Świetna torba! Ja bardzo miło powitałam 2014 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam ;D łądna stylizacja ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, piękne buty ;) Ja nowy rok powitałam bardzo przyjemnie w gronie mojej rodzinki ;)
    Zapraszam - guska0guska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mega stylizacja :)
    zapraszam:

    http://nowawswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. również mam tak :D Stylizacja jest świetna. Chyba najbardziej spodobała mi się Twoja torba oraz spódniczka.

    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Idziesz jutro do szkoły? U nas jest wolne do 7 stycznia :P Ładna bluza, ogółem stylizacja całkiem spoko i ta torba jest strasznie oryginalna.

    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh też zawsze mylę daty!

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja, a te buty są cudowne < 33 Też mi się mylą daty ;c
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jaka świetna torba! :)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna stylizacja,bardzo się cieszę,że będzie ich więcej!

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja *.*
    Fajnie że będzie się ich pojawiało więcej ♥

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna torba *.*

    http://slodkiezycienastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym się za bardzo nie odważyła wyjść z "gołymi" nogami na takie zimno :O
    Podziw ;)
    Może obserwujemy ? ;) Jak już zaobserwujesz mój blog to daj znać i ja zaobserwuję Twój ! ;)

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominuje Cie do LBA dlaczegowlasniety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna torba <33 ogólnie stylizacja śliczna <3
    mi też zawsze się mylą daty xd
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna stylizacja!
    A torba cudowana <3

    koffam-zelki.blogspot.com (nowy post)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram