Holographic.

22:28

Ostatnio dostałam od siostry holograficzne addidasy, o które ją prosiłam.Jestem z nich megazadowolona! Jest to moja pierwsza holograficzna rzecz, ale chcę mieć ich jak najwięcej, bo są piękne!
Na zdjęciu wyszły bardziej jak jakieś srebrne, ale w rzeczywistości są śliczne, holograficzne <3.
Jak widzicie są mniej więcej do połowy kostki i na nodze prezentują się bardzo ładnie i zjawiskowo.
Na powyższym zdjęciu widzicie pozostałości po mojej ukochanej koszulce z Avril Lavigne. Dlaczego pozostałości? Nadruk na koszulce był wiecie..taki śliski..rozumiecie mnie? No i moja mama wyprała ją w pralce [*] Oto co wróciło z pralki..Mimo to lubię ją nosić, ponieważ uważam, że jest w stylu ''vintage''.
Do moich ferii zostały równe dwa tygodnie.Damy radę? Tak, damy radę! :D
No, ale przejdźmy do całej stylizacji.Może i wiecie z mojego drugiego bloga, że bardzo lubię taki klimat zdjęć.
|bluza-kik|koszulka-?|spodnie-pull&bear|buty-Sinsay|

You Might Also Like

25 comments

  1. Super te adidasy :D
    I w ogóle ładne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja <3
    Nowy początek bloga dobrze się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne buty ♥ Ty jeszcze piekniejsza :)
    http://rosy-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te buty :>
    AVRIL ♥

    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroo butków :--). Avril Avril <3 - no sama wiesz jest cudna :D

    przy odrobinię czasu zapraszam na bloga:
    pastelowe-niebox.blogspot.com - mój
    http://czarnemroczneniebo.blogspot.com/ - koleżanki. dopiero zaczyna ;-/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne buty :)

    http://nowawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne buty, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te buty :*

    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna stylizacja,bardzo podobają mi się twoje buty,nie są za bardzo w moi stylu,ale przypadły mi do gustu :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakos nie przepadam za butami aż do kostki, i holograficznymi :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się buty nie podobają, ale ważne, że ty się w nich dobrze czujesz :)
    śniłaś mi się :o
    http://codzienna-alie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Do moich ferii także zostały dwa tygodnie! Bardzo ładne buty, ja miałam takie holograficzne trampki, niestety szybko je rozwaliłam haha

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te buty nie przypadły mi do gustu, ale to ty w nich chodzisz. ;))

    juust-be-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia i fajne buty :)

    http://duusia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy blog i zdjęcia :*

    carlyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, współczuję ;c moja mama kiedyś tak wyprała moją ulubioną koszulkę, myślałam, że się popłaczę! :(
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne buty *.* a koszulka nadal śliczna :D
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam jak pokazywałaś mi je w internecie, a teraz je masz<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Pytałaś sie o obserwacje, ale patrze ze ja twój blog juz obserwuje ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny outfit, bardzo podoba mi się taki klimat i styl zdjęć!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne te buty!\
    A bluzka, matko matko matko, jak to nie wiesz skąd jest :(((((((((((((

    ♥MÓJ BLOG - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę butów *.*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram