Moja przygoda z blogowaniem.

18:14

Heei!
Dziś jak widzicie post jest dosyć tematyczny. Pomysł na niego podsunęła mi Asia w poprzednim poście i bardzo dziękuję Asiu :* Nie będę przedłużać, zaczynam..

Moja blogowa historia rozpoczęła się mniej więcej w 2010 roku kiedy to założyłam pierwszego bloga o stardoll.Praktycznie nic tam nie dodawałam. Usuwałam i zakładałam blogi o tej samej tematyce. W końcu przełamałam się i byłam na fazie ''emo jest fajne''....tak, robiłam się na emo...jejuuuu jak ja wyglądałam. Mam zdjęcia, ale wolę ich nie upubliczniać.. Mój blog nazywał się ''Pamiętnik zwariowanej ZoŚś''. Matko, pamiętam jakby to było wczoraj...Prowadziłam go niecały rok i miałam 32 obserwatorów-sukces! Po pewnym czasie przestałam go prowadzić i odeszłam od blogsfery.Nie na długo, bo już na początku 2012 założyłam bloga o nazwie ''Ciam-cia-ram-ciam''...eh te moje inteligentne nazwy..On był już lepszy, po nie całym roku prowadzenia miałam ok 50 obserwatorów-większy sukces! Racja, żaden mój blog nie miał roku- aż do powstania tego. Po pewnym czasie zrezygnowałam z ciamciaramciam i założyłam ''Cappucino life'' czyli bloga, na którym aktualnie jesteście-tak, to jest ten blog! Zakładając go nie sądziłam, że osiągnę aż taki sukces! Aktualnie mam 308 obserwatorów i ponad 32.000 wejść! Jesteście kochani <3. Dziękuję każdej osobie, która tu wchodzi! :). 
Tak wygląda moja przygoda z blogowaniem!

Róbcie takie posty, chętnie poczytam! Każda osoba, która taki napisze nich da link w komentarzu, chętnie przeczytam i skomentuję :).
A jak wygląda Twoja przygoda z blogowaniem?

You Might Also Like

23 comments

  1. Dziękuję, że wykorzystałaś mój pomysł :) Ja wcześniej miałam dwa blogi książkowe z trzema postami na krzyż i prowadziłam je niecały tydzeń, hahaha ;) Teraz mam ten i osiągnął on na pewno największy sukces <3
    Uwielbiam twój blog <3

    Mój blog tutaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytałam jeszcze "Ciam-cia-ram-ciam" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam kilka blogów, jeden o jakiejś grze, jeden z poradami i w końcu "ten właściwy" który prowadzę prawie rok (za 4 dni) :D Fajny pomysł na post!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha ha ja prowadzę bloga dopiero kilka dni, ale Twojego czytam od dłuższego czasu. Masz bardzo fajne tło do sesji. Ja na razie sesje robię na dworze ;)

    Ale i tak zapraszam do siebie. Może Ci się spodoba? :*
    saba-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja rozpoczęła się w licpu i jakoś trwa do teraz! Wcześniej miałam jeszcze 2 blogi ;D

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Także moja przygoda z blogowaniem zaczęła się w 2010 przez bloga o stardoll! <3

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Może dodasz posta ,, Co mam w moim plecaku '' , ,, Jak być bardziej zorganizowanym'' , może jakieś stylizacje na wiosne lub plany na ferie zimowe bądź co znajduję się u Ciebie na biurku , miejsca , które najczęściej odwiedzasz... ;)
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie zrobię taki post na swoim blogu, może w ferie? :D
    ładne zdjecia :)
    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo miałaś tych blogów , ja dopiero mam pierwszego bloga :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też miałam kiedyś faze na emo HAHAHA XD
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog ja dopiero zaczynam liczę że zobaczysz jak mi idzie http://olciabloog.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Ciam cia ram ciam" haha, fajnie XDDD
    btw, fajna bluzka :D

    BLOG <- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne nazwy:)
    obserwuję
    http://blog-of-2-best-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się styl twojego bloga. Jest taki lekki i przejrzysty, przez co lepiej czyta się posty, które są świetne. Widać, że wkładasz dużo pracy w bloga i starasz się, aby był coraz lepszy. :)

    Zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że również ci się spodoba. Będzie mi bardzo miło, kiedy go zaobserwujesz. :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Spróbuję niedługo napisać takiego posta, bo jest bardzo ciekawy. ;) Twoje poprzednie nazwy są bardzo fajne. ;D

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również spróbuję napisać taki post, jest bardzo interesujący! :)

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog, na prawdę.. W najnowszym poście dodaję ciebie do moich ulubionych blogerek :)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. http://wmy-live.blogspot.com/2014/03/hei-dzisiejszy-post-bedzie-o-mojej.html Tu masz moją historię :* Bardzo fajny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  20. http://klaudiablog1.blogspot.com/
    --------------------------------------------
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram