Nowy początek.

18:05

Jak widzicie..wszystkie posty zniknęły.Dlaczego?
No więc postanowiłam zacząć pisać bloga po swojemu. Do tej pory robiłam to tak jak wy chcecie, jednakże teraz chcę pokazać wam ''prawdziwą mnie''. No więc na blogu będą same stylizacje i posty ''new in''.Ewentualnie jakieś lifestylowe posty od czasu do czasu.Co do postów...Będą pojawiać się ok. 2 razy w tygodniu. Dlaczego? Kiedy zobaczyłam moje oceny na półrocze to po prostu się załamałam. Chcę, żeby na koniec roku na moim świadectwie nie było ani jednej dwójki.Postanowiłam się starać.Dotychczas blog mi to utrudniał, bo myślałam tylko ''hmm kiedy by tu zrobić zdjęcia?'' ''o czym dodać post?'' itp. Oczywiście nie odchodzę od blogsfery, broń Boże..ale po prostu będę tutaj rzadziej.Jednakże posty będą bardziej dopracowane.
Mam nadzieję, że osoby, które lubią tego bloga-nie odejdą.
Na dziś to wszystko :).

Jeśli chcecie mieć ze mną częstszy kontakt to zapraszam:

You Might Also Like

18 comments

  1. Najważniejsze to robić to co się lubi. I tak jak my to czujemy.
    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno nie przestanę czytać twojego bloga! :)
    masz rację, lepiej pisać bloga po swojemu niż cały czas 'słuchać' sie innych :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. juz nie mogę doczekać się nowej odsłony bloga,mam nadzieje,że nadal bedzie tutaj fajnie i bedę chętnie na niego zaaglądać <3

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubie ciebie w nowej odłonie! Ponieważ ciebie lubię i napewno chcę poznać prawdziwą ciebie :) Powodznenia!

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa ''nowej ciebie'' :)
    http://nowawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To może być ciekawa zmiana :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. będzie ciekawie. nie mogę się doczekać tego posta od prawdziwej Ciebie! :--)
    Serdecznie pozdrawiam.

    pastelowe-niebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz fajnego bloga i piszesz ciekawe posty. Szkoda trochę tych, które usunęłaś, ale jeśli tak czułaś to ok. Czytam Twojego bloga i jest to mój ulubiony, chociaż czytam ich duuużo. Powodzenia w blogowaniu i nigdy go nie usuwaj, bo Twoim czytelnikom (tym PRAWDZIWYM ;) ) będzie bardzo smutno :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie obraź się po to nie hejt, ale nowy wygląd bloga jest łudząco podobny do bloga NesCafffe, boczna kolumna jest tylko po lewej a nie po prawej.

    http://cheerie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami nowe poczatki sa dobrymi wyborami :-)
    Czas pokaze co z tego wyjdzie, mi twoj pomysl bardzo sie podoba :*

    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W weekend też zaczynam wszystko od początku tak jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z @pauliną, jednak brawo za odwagę :> Szkoda, że rzadziej będzie lifestyle, ale stylizacje też powinny być fajne, pozdrawiam i nie odejdę ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post, na pewno będę wchodziła na twojego aska ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To powodzneia z ocenami ^^ Popraw wszystko i wróć żeby pisac częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm zapowiada się ciekawie :D
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia ze szkołą i ocenami :)

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia(ponownie)
    Świetny szablon <3

    Mój blog<kliknij> Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram