Podsumowanie roku 2013

17:34

Heei!
Dziś postanowiłam napisać o wydarzeniach, które szczególnie zapadły mi w pamięci z roku 2013. Nie jest ich dużo, zaledwie kilka, ale są dla mnie miłymi wspomnieniami.

|kurtka-KLIIIK|
~Blogowe znajomości.
Jest to jedna z najważniejszych zeszłorocznych rzeczy. Poznałam tyyle osób! Z niektórymi kontakt się urwał, ale są takie, z którymi piszę dość często! Jest to Gabrysia, Wiktoria..Jednak naaajczęściej piszę z Julitką, Anitką i Karolcią :) Są to dla mnie ważne osoby :)

~Kołobrzeg.
Pod koniec wakacji pojechałam z mamą nad morze. Wspominam ten wyjazd baardzo miło :). MAcie jedno zdjęcie:
~Podjęcie współpracy.
Tak wiem, dla was to pewnie nudny temat, ale dla mnie to jest duże osiągnięcie! Ktoś nagrodził moją pracę. Dla mnie współpraca to po prostu nagroda, za to, że bloga pisze się ciekawie, bo firmy nie współpracują z byle kim. Dotychczas współpracuję z sheinside.com i foymall.com :) W ich rzeczach:
|kurtka KLIK| bluza KLIK|

~Nowi ludzie.
We wrześniu 2013 szłam do nowej szkoły, gimnazjum. Poznałam wiele nowych ludzi. Z jednymi zaprzyjaźniłam się bardziej, z innymi mniej, ale poznałam ich.I to jest najważniejsze.

~Wybicie się.
Chodzi głównie o bloga. Kiedy go załoyłam, przez miesiąc miałam może....z 10 obserwatorów? Później wszystko nabrało tempa i z czasem przybyło was tu bardzo dużo. Dziękuję wam za to! <3 Ciągle jest was coraz więcej.

|kurtka-KLIIIK|
Także to by było takie mini podsumowanie roku, a teraz postanowienia/plany na 2014:
  • Zrzucić 3kg
  • Być lepszym człowiekiem [haha, jak to brzmi]
  • Prowadzić bloga jeszcze lepiej, urozmaicać go
  • Do końca 2014 dobić do 500 obserwatorów
  • Lepiej się uczyć
    iii uwagaa...pampararampam!
  • NAGRAĆ DLA WAS ROOM TOUR, ponieważ ciągle mnie o niego prosicie, haha!

    Na dziś to wszystko. Mam nadzieję, że post wam się spodobał :)
    Jakie są twoje plany na 2014?

You Might Also Like

15 comments

  1. Ja pragnę do końca 2014 dobić do 1000 :3

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne podsumowanie, ja bym chciała do końca tego roku mieć 200 obserwatorów


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super podsumowanie roku! Też poznałam wiele fajnych bloggerek ;d

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne podsumowanie :)

    http://vikaa-vikaaa.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta różowa kurteczka! ♥
    Bardzo fajne postanowienia ale....... te 3kg skąd ty chcesz schudnąć? !!!!
    : www.katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tej kurtce. Gdyby były czarne lub beżowe wzięłabym. Twoje postanowienia są podobne do moich. Może i tych obserwatorow jest 200 przez rok., ale to i tak bardzo dużo, a zwłaszcza tak aktywnych każdy bloger, by chciał. Pozdrawiam i życzę Ci, abyś dokonała swoich postanowień. Powodzenia w realizacji.

    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci w tej kurtce :*
    Ja mam kilka postanowień na ten rok...

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ty chcesz zrzucić 3 kg? :O jesteś taka drobniuteńka :)
    świetny blog, obserwujemy? :) ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje plany na 2014 ? Żeby był udany i pogadac wreszcie z Julitką na skype :DDD

    lovely-life-anett.blogspot.com Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega kurtka!
    +po co chcesz zrzucić 3 kg, jesteś szczupła :)
    kiedy wyniki konkursu?
    http://nowawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna kurtka :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram