Post zwycięzcy- Zuzia, moje pasje

22:10



Hej.!
Jestem Zuza z bloga http://oczami-zuzi.blogspot.com/. Wygrałam konkurs na post promujący i oto jestem :)
Dzisiaj chciałam przedstawić Wam kilka moich pasji. Zapraszam.!
1.Blogowanie
Zainteresowałam się blogowaniem 2 lata temu. Lecz był to photoblog. Rok temu wpadłam na pomysł aby założyć bloga w którym piszę w wszystkim. Nie miałam wtedy pojęcia o blogowaniu, miałam góra 8 obserwatorów. Zrezygnowałam z blogowania, a teraz do niego powróciłam. Co prawda na moim blogu nie ma zbyt wielu tych obserwatorów, prawie w ogóle. Ale zostałam zmuszona do założenia nowego bloga. Szkoda. Blogowanie kocham.! Jest to taki mój mały świat gdzie mogę podzielić się wszystkim z moimi czytelnikami. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez bloga.
2.Taniec
Tańcem interesuję się od 5 lat. Głownie przez program You Can Dance. Oglądałam go codziennie. Sama nawet wymyślałam kroki. Teraz niestety mam małą przerwę z tańcem, ale od przyszłego roku ruszam w Hip-hop. W tańcu mogę wyrazić moje uczucia, wszystkie złości. Dosłownie wszystko. Kocham to.! Taniec to moja największa pasja.
3.Fotografia
Fotografią interesuję się od nie dawna. Ale bardzo ją polubiłam. Zdjęcie przedstawia 3 zdjęcia z wakacji, mojego autorstwa, Nie są jakieś profesjonalne, może dlatego, że jestem amatorką. Zdjęcia robię zwykłą cyfrówką. Zbieram na lepszy sprzęt. Myślę, że jak ma początki zdjęcia są nawet ok. :)

4.Dziennikarstwo
Dziennikarstwem interesuję się od roku. Wiążę z tym przyszłość. Zamierzam zostać dziennikarką radiową lub prasową. Teraz sama tworzę kilka swoich " czasopism ". Biorę kilka gazet wycinam przypadkowe artykuły, przyklejam na kartkę i gotowe.! :D Ambitne plany.
To już tyle. Mam nadzieję, że Was nie znudziłam, i że post się spodobał. Zapraszam na mojego bloga do którego link macie na początku. 
Papa ;*

You Might Also Like

12 comments

  1. świetny blog i zdjęcia! :)

    zapraszam do mnie! http://dailykamila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super!
    http://nowawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. również lubię fotografować c:

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post :D

    http://lethaal.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwacji- odwdzięczę się

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny blog
    http://darka-blogg.blogspot.com/ ----> Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Kocham fotografię ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedys strasznie chciałam być dziennikarką,ale później uznałam,że nie znajdę sobie łatwo pracy :c
    Ale za to kocham robic zdjęcia i napewno w jakis sposób w przyszłości będę na tym zarabiać :)

    iska-iskaa.blogspot.com ----- jeśli ci sie spodoba to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Na pewno odwiedzę Twojego bloga ;)

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli Ci się spodoba skomentuj lub zaobserwuj. Za każdy komentarz i każdą obserwację się odwdzięczam :*
    saba-bloog.blogspot.com

    saba-bloog.blogspot.com

    saba-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuzia wydajesz się być bardzo ciekawą osobą, już wpadam na twój blog ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chciałabym być dziennikarką ;)

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy post :)
    http://paaulina-paaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram