❆ Snow ❆

18:25

 Hello little snowflakes!
Ehh..Trudno jest się przestawić z temperatury +4 na nagłe -11. Straaasznie zimno się zrobiło! Wczoraj u mnie w mieście wreszcie spadł śnieg! Niestety nie pozostał na długo, bo dziś po nim nie ma ani śladu, ale na szczęście zdążyłam zrobić kilka zdjęć.Po powrocie-odmarznięte ręce, ale opłacało się :D.
Na ''zdjęcia'' wybrałam się z Nacią od razu po szkole. Do domu wpadłam tylko odłożyć plecak i wziąć aparat, żeby przypadkiem nie przestał padać śnieg ❆
Chciałam ściągnąć kurtkę, żeby zrobić fotki outfitu, ale wybaczcie, było za zimno! Dla bloga się poświęca, ale niestety, nie wytrzymałabym tego haha.
 |czapka-Sinsay|komin-Pull&Bear|kurtka-sheinside.com|
Mimo tego całego zimna chcę, żeby chociaż na ferie trochę spadło tego śniegu. No bo co...ferie bez śniegu? Pamiętam dokładnie jak w zeszłoroczne ferie zjeżdżałam z górki na ''jabłku''. Mimo tego, że mam 13 lat, nadal lubię się bawić na śniegu ❆❆❆ W końcu have fun&don't care about anyone opinion!
Ten weekend mam również chillowy, jak poprzedni. Od 11 rano do 14 oglądałam Plotkarę.Ahh..to moje nudne życie :).
Jednakże posprzątałam trochę w pokoju, jutro będę kończyć i kto wie? Może niedługo pojawi się room tour, o który błagacie mnie już od dłuższego czasu :).
Na dziś to wszystko, lecę kontynuować oglądanie GG! :*

U was pada śnieg? Jak spędzacie weekendy?

You Might Also Like

27 comments

  1. u mnie pada i jest wszystko oblodzone :) ja przeważnie sprzątam i spotykam się z przyjaciółmi
    http://nowawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie śnieg od jakoś 15 stycznia :) i nadal jest + u mnie -20 wczoraj :/
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajną masz kurtkę! podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie 15 - stopni ; / masakra. zdjęcia wyszły ślicznie. - ahh i ten śnieżek :) zazdroszczę kurteczki.

    przy odrobinie czasu zapraszam Cię do mnie. http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/01/snow-cold.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, jest straasznie zimno! ;c Sliczna ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. czapeczka śliczna *.*
    u mnie też nasypało śniegu dosyć dużo :c i jest masakrycznie zimno!

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie pada śnieg i jest około -15 w dzień więc wiesz...
    Ja dzisiaj do 13 siedziałam na moim nowym iPhone, który wczoraj przyszedł :) A na 14 musiałam iść na dodatkowy angielski w ten mróz, na szczęście samochodem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak..Cięzko się przestawić jak było dość ciepło, a nagle nawet po -20 stopni..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie śnieg jest tylko " trochę " zimno ;-;
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale u ciebie dużo śniegu :*
    piękne zdjęcia <3
    ja spędzam weekend w Zakopanem ^^
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie juz sporo czasu jest duzo sniegu i bardzo bardzo zimno :*

    mela-melaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie nadal pada i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa... Ja w weekendy zazwyczaj czytam książki :*

    elass-elass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie spadł śnieg i jest -20 stopni :(
    Śliczne zdjęcia!

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mniw jest jeszcze śnieg ;)
    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie ciągle pada śnieg i jest go strasznie dużo,no i oczywiście strasznie zimnooo!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie śnieg pada od ponad tygodnia, a kilka razy było nawet -20...

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie śniegu jest naprawdę mało ale dla mnie jest ok haha :)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie w końcu trochę napadało dzisiaj :)
    ładne zdjęcia ; p

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. a u mnie śnieg spadł i leże, i się nie topi , haha:D Idealnie na sesję :)
    optymistka-byc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W ten weekend miałam iść na sesje,ale nie dość że śniegu nie ma,to jeszcze jakbym wyszła na tą sesje to juz bym chyba nie wróciła,takie mróz :P

    iska-iskaa.blogspot.com ------ jesli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie śnieg jest dobre 2 tygodnie :)
    http://codzienna-alie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie leży śnieg od 2 tyg, az mam już dość tej niskiej temperatury...

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie spadł śnieg, ale stopniał niestety i jakoś od dwóch dni znów zaczął padać ;c
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też spadł śnieg.Bardzo ciekawie się czyta tego bloga, bardzo mi się on podoba.Zapraszam też oczywiście do mnie mala-malaaaa.blogspot.com
    PS:Kiedy nowy film? <3

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczne zdj! :*
    obserwacja = obserwacja
    komentarz = komentarz
    mogę zawsze pierwsza bo podoba mi sie twoj blog :D wystarczy sie upomnieć o tutaj :) ---->
    http://pingusie-pingusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram