Tumblr.

19:28

Chyba wszystkim teraźniejszym nastolatkom znana strona. Można za pomocą obrazków pokazać uczucia, przeżycia. To, co aktualnie czujemy! Większość osób tworzy go jako swój pamiętnik. Jeżeli w danej chwili są smutni-dodają/reblogują smutne obrazki, jeśli wesoli to na odwrót :). I tak to działa. Dla mnie tumblr to forma pokazania siebie, tego co mi się podoba. Dlatego na moim tumblr znajdziecie większość modowych rzeczy :). >KLIK< i przenosi was na mój tumblr.

Mogłabym siedzieć na nim godzinami i reblogować różne obrazki!
<W weekend postaram się dodać jakiś lepszy post!>

A ty masz tumblr? Jeśli tak, podaj link w komentarzu!

You Might Also Like

17 comments

  1. Nie mam tam konta ale cały czas myślę nad tym, czy je założyć, czy nie

    the-world-of-fucksucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam, ale z checią na Twojego zaraz wejdę ;d

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. : katie-by-kate.tumblr.com
    Śliczne zdjęcia masz na tumblr♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam tumblra, ale myślę, czy sobie nie założyć ;)

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tumblr jest dla mnie niesamowicie ważny, kocham go.

    naive-blonde.tumblr.com

    ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  6. No niby mam tumblra, ale tylko jeden obrazek wstawiony i nie wchodze xd jakos mnie to nie jara, bardziej wole bloga :D
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam, ale nie wchodzę :D
    http://nowawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam tumblr, ale w innym typie niż Ty swojego ^^
    fall--to--pieces.tumblr.com

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam. Na bloga poświęcam bardzo dużo czasu :*

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli Ci się spodoba skomentuj lub zaobserwuj :*
    saba-bloog.blogspot.com

    saba-bloog.blogspot.com

    saba-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety nie ma tumblr'a :<
    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam tumblr! prowadze go raczej o ... wszytkim :D miło jak zaobserwujesz :) wchodze na twojego bloga regularnie poniewaz bardzo mi się podoba :) miło będzie jesli zerkniesz na mojego ♥ www.natallie-natallie.blogspot.com a tu mój tumblr ;) www.illy-honey-moon.tumblr.com ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wpadnę na twojego tumblr'a :)
    ~ http://hopedieslastxd.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam: cassie-classy.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram