Wyniki konkursu na post promujący!

22:21

WYGRYWA....
Gratuluję wygranej! Zgłoś się na mojego maila (zosia.staszczyk@wp.pl) to wszystko uzgodnimy :))
Wiem, ze miałam napisać coś w czwartek/piątek, ale kompletnie nie miałam pomysłów. Teraz też nie mam dlatego wstawiam tylko wyniki. Wybaczcie. Jutro postaram się zrobić jakieś zdjęcia i nagrać jakiś filmik (propozycje w komentarzach! nie room tour). Może podczas tego wpadnie mi pomysł na post i będę mogła napisać coś ciekawego. Teraz totaaalna pustka..Więc w komentarzach piszcie pomysły na filmiki i posty jakie chcielibyście tu zobaczyć! Teraz zmykam spać, dobranoc :*

You Might Also Like

12 comments

  1. No nwm może jakiś post o zwierzętach albo DIY ? :D Gratuluje zwyciężczyni ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę stylizację, bo robisz świetne! Możesz zrobić na przykład o sposobach na naukę, albo o przygodzie z blogowaniem <3

    Mój blog tutaj

    OdpowiedzUsuń
  3. outfit vs outfit ? może coś tematycznego? :D ratulacje dla Zuzi :))

    pozdrawiam Nika *.*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! :) Kliknęłam w banery :) Kliknęłabyś w baner choies, to dla mnie bardzo ważne :) wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :)
    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Zuzi :) A post to może outfit vs outfit, albo jakiś tematyczny :)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :*
    saba-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację :*
    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje <3 :*
    http://nowawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej , Gratulacje :*
    OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ?
    z GÓRY MÓWIĘ ŻE SIĘ ODWDZIĘCZAM :D
    littlenikoletta.blogspot.com
    littlenikoletta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacja ;***

    www.my-life-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz coś wygrałam *.* Dziękuję. ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram