Ankieta dotycząca bloga.

16:11

Hei!
Dziś nie ma stylizacji, bo wpadłam tylko, aby poinformować was o anonimowej ankiecie TUTAJ. Proszę was o wypełnienie jej. Dla was to 2-3 minuty, a dla mnie duża radość, bo mogę dowiedzieć się jak postrzegacie zmianę bloga. Każda osoba, która wypełni niech napisze w komentarzu [PS. nie oszukujcie, bo mogę sprawdzić ile osób faktycznie wzięło w niej udział].
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 
Nie wiem czy w tym tygodniu pojawi się jeszcze post, a jak już to w weekend, bo w czwartek jedziemy z klasą na lodowisko, więc no :). Mam nadzieję, że się nie obrazicie!



You Might Also Like

28 comments

  1. Fajna sprawa z ta ankieta. A no i udanego jeżdżenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już idę wypełniać :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypełniłam ;) Miłeg wyjazdu na lodowisko :D

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już wypełniłam :)))))


    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog :) Już wypełniłam :*
    Zapraszam do mnie -----------> http://agnespuddingblog.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypełniłam ♥

    : www.katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wypełniłam :>

    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzięłam udział! ♥

    www.my-life-heart.blogspot.com

    www.mia-and-tia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzięłam udział ;)

    craazygirll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ankieta, już ją wypełniam :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypełniłam ankietę :)
    ładne zdjęcia ;*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wypełniłam ankietę :3
    miłej wycieczki :)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, zaraz wypełnie ankietę. :)

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypełniłam <3
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypełniłam <33333 Ja też zrobiłam ankietkę :)


    https://docs.google.com/forms/d/1P33YAbrIZB1OuLUIvQDYquHYq26qp_a-d9BkOsogwsM/viewform

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wypełnilam :):)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wzięłam udział.
    http://blog-of-2-best-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wypełniłam ankietę.
    Bardzo fajnie, że zdanie Twoich czytelników jest dla Ciebie ważne!
    julie-juliees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Już wypełniłam ;)
    Śliczne zdjęcia!

    http://keep-going-easy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wypełniłam. + Śliczne Zdjęcia :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram