Here's to never growing up.

16:00

Czemu taki tytuł? Nie wiem, refren z jednej z moich ulubionych piosenek Avril.
Stylizacja...jedna ze zwyklejszych, bo co to takiego-koszula i sweterek?
Mimo tego, że jest prosta i klasyczna to bardzo mi się podoba.Ma w sobie coś fajnego.
Zdjęcia robione dawno, bo chyba ponad miesiąc temu [?], ale nie miałam ich za bardzo kiedy dodać, dlatego są kiedy są.Do tego ubrałam moją ukochaną bransoletkę z czaskami.
Szukałam takiej bransoletki od dawna, ale wszędzie gdzie widziałam miała kosmiczną cenę, więc poczekałam na jakieś wyprzedaże i oto mam :). Na koniec selfie:
|koszula-KIK|sweterek-sh|spodnie-KIK|buty-CCC|bransoletka-Cropp|kurtka-klik|czapka-sinsay|

You Might Also Like

30 comments

  1. Zwykły outfit, ale jaki ładny :)

    cheerie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta bransoletka ♥
    Noby zwykły ale ma w sobie coś co przykuwa uwagę!
    Czekam na kolejne outfity!

    : www.katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna i taka słodka:3
    Genialne zdjęcia
    zapraszam na nową notkę
    katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwykły ale śliczny!

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby taki zwykły (tylko takie noszę) ale jednak tak jak powiedziałaś, ma coś w sobie :)

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. niby zwykła a jednak ma w sobie coś to coś,bradzo mi się podoba :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny sweterek :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta bransoletka *.*

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna czapeczka. ;*

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże, jaka ładna czapka.. a ten outfit również bardzo ładny. Prosty, wygodny, bez kombinowania. Takie najbardziej lubię.

    ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  12. takie zwykłe outfity są ładne :) i każdy ma coś w sobie.

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejka ale śliczna stylizacja!

    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze! :)
    Bransoletka jest świetna!
    Zapraszam do siebie :)
    julie-juliees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodko wyglądasz! Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. mi bardzo podoba się ten outfit! Jest prosty ale i dopracowany:)

    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  19. Zapraszam na mojego bloga, ktory powstał 2 dni temu :) Pojawią się na nim stylizacje, posty tematyczne itd ;3
    Wejdź, pooglądaj i zaobserwuj ! ;3
    Jeśli bawisz sie w obserwacje za obserwacje okej tylko daj znac ze obserwujesz :)
    http://fashion--our--passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie swetra i koszuli <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny outfit! Prosty i ładny :) Uwielbiam koszule.

    zapraszam na mojego bloga -
    trusiolog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny outfit! :) Zapraszam na wymianę postów z moją przyjaciółką http://vejaalife.blogspot.com/2014/02/hejj.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta bransoletka to z Claire's? Bo chyba podobną przyjaciółce kupowałam :) Zapraszam do mnie, na bloga, którego niedawno założyłam :3 Niewiele osób na razie na niego wchodzi, więc dziękuję za komentarze, obserwację i wejścia! :3

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outfit! :)

    http://everythingwhatlike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz :)
    ładna ta bransoletka :D

    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram