I'm back!

00:12


Hei!
Jak widzicie wróciłam po krótszej przerwie. Czemu zawiesiłam bloga? To pytanie bardzo często padało na moim asku, czy fanpageu.Otóż najzwyczajniej w świecie padła mi ładowarka od laptopa. Nie wiedziałam, że mama kupi mi ją tak szybko i już następnego dnia będę ja miała, także no..
Mam nadzieję, że cieszycie się z mojego powrotu :).
Jak wiecie, bądź też nie, bardzo lubię proste stylizacje, które uzupełniają urocze dodatki. Tak jest też w tym przypadku, bo do zwykłego swetra i rurek dodałam cudny wianuszek i włochaty plecaczek. Całość prezentuje się bardzo ładnie!
 Do całej tej stylizacji dodałam, a właściwie nie dodałam, tylko miałam [bo tej bransoletki nie ściągam] uroczą bransoletkę, która jest oznaką ''przyjaźni'' mojej, mojej siostry i mamy, które właśnie pozdrawiam! One mają dwie inne z tej samej serii :)
Ta powyżej jest z napisem ''hope'' i nie dość, że przypomina mi o najbliższych to jeszcze bardzo mi się podoba :).Uważam, że wszystko ze sobą ładnie współgra. Na koniec zdjęcia całej stylizacji. Do następnego!
|wianek-Centro|kurtka-klik|sweter-klik <nie ma już tego koloru>|spodnie-Pull&Bear|Buty-CCC|plecaczek-second hand|
pics by mum
Bardzo proszę o klikanie w powyższe linki lub TUTAJ, z góry wieeelkie dzięki i big hug!

You Might Also Like

27 comments

  1. pięknie wyglądasz, mam takie same buty, są świetne! Dobrze, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wróciłaś :)
    Śliczne zdjęcia!
    ____
    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. Szkoda, że zawiesiłaś. Ale dobrze, że wróciłaś. Mega się cieszę.
    Jesteś moją ulubioną blogerką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega to wszystko wygląda!

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze,że wróciłaś :33
    Fajnie,że istnieje jeszcze trochę osób z gimnazjum,którzy szanują swoją rodzinę.
    http://lubiee-truskawki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie że wróciłaś tak szybko. Też lubię takie uzupełniające dodatki ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia fajna stylizacja! ;)

    CHEERIE-BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że wróciłaś :333

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że wróciłaś, a stylizacja jak zawsze świetna :)

    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku śliczne zdjęcia najbardziej z outfitu podoba mi się kurtka :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, a co do outfitu wszystko mi sie podoba oprócz plecaka.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powrót w dobrym stylu! podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że wróciłaś - strasznie brakowało mi twoich postów ♥
    piękna stylizacja, prześlicznie ci w czerwonym *.* a jeszcze ten wianuszek <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak fajnie, że wróciłaś ^^
    Śliczne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O jej. bardzo mi się podoba swetrek, spodnie i leginsy. Dobrze,że wróciłaś

    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz :)
    uwielbiam twoje outfity :)

    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna stylizacja :) Ja też mam bransoletkę, a właściwie sznureczek, którego nie zdjemuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia i genialny plecak!

    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja , piękny wianuszek :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się twoj sweter i teeen plecaczek ;p
    http://majaandmajaa.blogspot.com/2014/02/do-you-have-some-problem-i-am-sorry.html - zaparaszam ;p Moje przemyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post

    http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Bardzo mi się spodobała.
    Cieszymy się z twojego szybszego powrotu.
    Śliczne zdjęcia! ;*

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram