Sweater.

20:02

Hej! Jak widzicie post pojawia się w weekend! Jestem bardzo zadowolona, wreszcie moje województwo zaczęło ferie! Podczas nich ma się tyle wydarzyć! Spotkanie z Julką, Anitą! Na pewno będzie super!
Tak btw. w czwartek na lodowisku z klasą było bardzo fajnie! Dołączam jedno zdjęcie, mam nadzieję, żde osoby obecne na nim się nie obrażą :*

pozdrawiam Madzię i Martynę <3
Dzień był spędzony bardzo pozytywnie i muszę się wam pochwalić, że nie upadłam ani razu!
A przechodząc do tytułu posta mam dla was bardzo prosty, dzisiejszy ootd.
Ten sweterek upolowałam na przecenie za 20 zł! Jest na prawdę gruby, do tego ładny, Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu :).
Spodnie to też jeden z najnowszych nabytków, kupione za 19.99! Dacie wiarę? :). Jak na razie jestem z nich bardzo zadowolona, nic się nie pruje, materiał okej i są z wysokim stanem, a ja takich spodni od dawna szukałam!
Poza spotkaniem z dziewczynami nie mam jakichś głębszych planów na ferie i pewnie spędzę je w domku :)
Ostatnio coraz częściej ubieram się w takie zwykłe, luźne outfity. Jakoś mi to nie przeszkadza, a wręcz bardzo podoba. Zazwyczaj jest to właśnie sweter/bluza, czarne spodnie i jakiekolwiek buty. Przestałam aż tak przywiązywać wagę do ubrania :p
|sweter-H&M|spodnie-Pull&Bear|buty-allegro|
pics by my friend Martyna

You Might Also Like

34 comments

  1. Ja też jakoś nie przywiązuję teraz uwagi co noszę. Ważne by było mi dobrze i wygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ci upolowania sweterka ze taką cenę ♡
    Czasem też lubię proste outfit'y.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega jest ten sweter! I Twoje creepersy ;-; zazdro XD
    Szkoda, że nie mogę na tiny -.-
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie! *.*
    Też zaczęłam ferie. Bardzo chciałabym się z Tobą spotkać no ale nie ma jak ;c Ale w te wakacje będę na 2 dni w Brzegu a potem jadę do Chorwacji, może się spotkamy? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. masz śliczne koleżanki *.*
    ja już ferie dawno skończyłam, tobie życzę udanych :p
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek *o*
    ____________________
    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też właśnie zaczęłam ferie! ♥ Łądny sweterek ;))

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com <------- wideo ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek *--*

    carlyyym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweterek i taka cena. :)
    Ja również zaczęłam ferie i byłam w czwartek na lodowisku z klasą!

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszcze ferii, a sweterek rzeczywiscie bardzo ladny, chyba muszę się wybrać do h&m :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny masz sweterek <3 Fajnie masz, mi się już ferie dawno skończyły xd
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ferii. Fajny outfit ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny outfit! podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie Ci, moje ferie się już dawno skończyły..
    Ładne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zdjęcie, moje ferie już dawno mięły;c
    http://nowawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny strój :)
    Lodowisko *.* ja w tym roku jeszcze na łyżwach nie jeździłam :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny outfit :)
    Zapraszam :
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    http://sophieandvejaa.blogspot.com/2014/02/nice-time.html
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    OdpowiedzUsuń
  18. w takich prostych outfitach wyglądasz najlepiej :*

    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zobacz na mojego bloga prosze :) http://majaandmajaa.blogspot.com/2014/02/dreams.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię spodnie z wysokim stanem! Ładny sweterek, tanio wyszły cię te ciuszki a wygladaja korzystnie :)
    Zapraszam na mojego bloga: dusiandkajra.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow jestes super !! Poprostu cie kocham :***
    Zapraszam na mojego bloga: misiaa200.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, jak zawsze ! :D Też ostatnio chciałam się wybrać na łyżwy i też mam ferie, ale niestety moja koleżanka zachorowała a sama nie chciałam. Na pewno świetnie się bawiliście. Czekam na kolejne posty z niecierpliwością :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam więc proszę o wyrozumiałość :))
    angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny sweterek! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post :)
    Obserwuję za obserwuję , jeśli tak odezwij się u mnie w komentarzu :)
    http://weliveinfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post *.* ładne zdjęcia ;3
    zapraszam :3
    .
    paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Na prawdę świetnie prowadzisz bloga. Bardzo mi się spodobał, a przy okazji masz super ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post i zdjęcia :) Obserwujemy ;3

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeny ale ty jesteś śliczna! Wyglądasz cudownie ,wspaniały blog i ty!
    Na pewno na spotkaniu będzie fajnie ;D
    ✿Zapraszam do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿

    Będzie mi baardzo miło! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia i blog zapraszam do mnie.Co powiesz na wspólną obserwacje ? http://najzwyklejszadziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram