Wyniki ankiety.

18:15

Hei!
Dziś nie ma stylizacji, post będzie krótki, ale chcę się z wami podzielić wynikami ankiety, którą mogliście zobaczyć niedawno na blogu. Jeśli chcecie zobaczyć wyniki na każde pytanie kliknijcie TUTAJ. Dla mnie najważniejsze było to pytanie:
Jak widzicie, aż 75 osób chce, żebym powróciła do dawnego systemu prowadzenia bloga czyli lifestyle&fashion. I teraz pytanie do osób, które nie brały udziału w ankiecie: czy chcecie, żeby było jak dawniej?
Bo w sumie ciągle coś mnie ciągnie do powrotu, czuję się nadal związana z tematyką ''lifestyle''.. Chcę, żeby wam się przyjemnie czytało tego bloga, więc opinie na ten temat wyrażajcie w komentarzu!

You Might Also Like

23 comments

  1. Szczerze bardziej wolę stylizacje ale jeśli ciągnie się do pisania postów o życiu to zrób to ! Chcę czytać takie posty, które napisała prawdziwa Zosia a nie Zosia przymuszona do pisania o modzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardziej się podobało wtedy, chociaż teraz też jest spoko :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się wszystko co piszesz :) podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To twój blog, sama powinnas zadecydowac o tym co bedziesz pokazywac. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię wszystkiego typu posty i nie przeszkadza mi jak są same outfity! pisz tak jak ty lubisz :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardziej podobało wtedy, trochę luźnych postów, trochę stylizacji czyli połączenie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest Twoj blog, więc pisz to co chcesz :)
    Ja i tak tu będę zaglądać ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle lubię bardzo czytać Twojego bloga więc mi bez różnicy,ale sądzę,że najlepiej pisać jak czujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię i to i to ;))

    niikablog.blogspot.com <----- konkurs do wygrania VANSY i CONVERSY ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię Twojego bloga i mi bez różnicy czy piszesz o modzie czy o życiu.jesteś świetna i w tym i w tym ! Pisz o życiu ale też często sięgaj po jakieś stylizacje :* Naprawdę kocham Twojego bloga, buziaczki i zapraszam do mnie !
    angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie masz świetnego bloga, więc powinnaś zrobić jak uważasz że będzie lepiej. Lecz mi bardziej podobało się jak dawniej. :)

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię czytać obydwa działy, ale głównie chodzi o to, żebyś pisała z serca ;))

    ♥MÓJ BLOG - KLIK:)♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ważna jest twoja decyzja :) Ja uwielbiam twojego bloga, więc nie ma dla mnie znaczenia czy będziesz go prowadzić tak jak teraz czy tak jak kiedyś :)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chciałabym abyś powróciła do takiego stylu, ale to i tak twoja decyzja.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba fajne byłyby posty różnorodne. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uważam że powinnaś robić to i to, ale to twoja decyzja :))

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mi sie bardzo podobaja blogi w ktorych jest i to i to. taki sama prowadze, ale to jest twoja decyzja i powinnas robic to co ci sie podoba :)

    lol-loolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Powinnaś robić to i to. najważniejsze jest to żebyś to robiła z uśmiechem na twarzy, prosto z serca :) Bardzo fajny blog i zapraszam do mnie
    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, chcemy!!!!!!!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie powinnaś dodawać i takie i takie posty :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram