A new beginning again.

17:04

No i znów zaczynam od początku.
Jak wiecie w styczniu też zrobiłam ''nowy początek'' ale coś mi w nim nie pasowało. Dlatego zaczynam jeszcze raz, z czysta kartą. W sobotę zmienię link do bloga, będzie on brzmiał zollly.blogspot.com ! Zapiszcie sobie mojego aska/fanpage/maila (zosia.staszczyk@wp.pl) żebyście w razie czego mogli się dopytać o link. Będę dodawać same stylizacje, posty będą raz w tygodniu.Mam nadzieję, że teraźniejsza zmiana wam sie spodoba i będziecie ze mną nadal!
Czekajcie na kolejny post. 
XOXO
 

You Might Also Like

32 comments

  1. Świetny post. Wpadniesz do nas i klikniesz w linki choies lub baner? To dla nas bardzo ważne.
    http://www.nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/03/choies.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bede ;)
    świetne zdjecie :D
    story-of-my-life1704.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem, dlaczego cały czas zaczynasz pisać bloga od początku... twoje posty były świetne, nie wiem dlaczego tobie coś w nich nie pasowało :) Ale rób co chcesz, to twoja sprawa :)
    Pomimo to dalej będę czytać twojego bloga ;*

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że z tobą będę ;)
    Zapraszam do siebie:
    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Dominiką..miałas świetne posty i niepotrzebnie je usunęłaś :)
    Na pewno będę dalej czytać twojego bloga :)

    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będę z tobą nadal:)

    cherryx-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przypominasz mi na tym zdjęciu taką księżniczkę z bajki :D

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka słodzinka!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niepotrzebnie usuwasz ciągle posty.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja sprawa, nei chcesz- nie czytaj :)

      Usuń
    2. Rubbish ma racje. Blog stracił swoją duszę.

      Usuń
    3. @My life is pastel ty też już chyba z 3 razy usuwałaś, więc nie wiem o co chodzi? :)

      Usuń
  10. Zawsze będę czytać twój blog, mimo wszystko, haha :D Powodzenia <3

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. miałaś naprawde dobre posty i chyba niepotrzebnie je usuwałaś,ale jeśli uważasz że tak będzie lepiej to mi to nie przeszkadza i tak dalej będę cię czytać x

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ulubione posty z Twojego bloga to właśnie stylizacje ;) Cieszę się że zakładasz takiego bloga, myślę że to dobra zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się bardziej podoba ten link do bloga, jest ciekawy i fajnieszy!
    Jednak czekam na nowe posty, nowy adres bloga i masę stylizacji!

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku, to takie niewygodne i lekko denerwujące cały czas usuwając posty... ;/ No nic, ale jana nowa nazwa bloga :)

    cheerie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna nowa nazwa! Na pewno zostanę długo z tobą wraz z nowy adresem. :))
    Śliczne zdjęcie!

    Pozdrawiam,
    http://koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę szkoda, że te posty tak ciągle usuwasz..No ale Twoja sprawa, bloga i tak masz świetnego :) :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna Zośka <3 Pamiętaj żeby mi wysłać linka :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią będę dalej czytać twojego bloga :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. No to czekamy :D


    http://raspbberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam z niecierpliwością na nowy post :))
    rozumiem cię ;)) zmieniaj dopóki poczujesz że to właśnie to :3
    Zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na zmiany :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekamy :)
    http://mollybiankaagatablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Skoro uważasz, że tak chcesz zrobić, to okej :) Pewnie, że z tobą będziemy.

    http://roksanandnicola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcie. Bardzo podoba mi się, czarnobiałe z takim fajnym kolorowym akcentem.
    Ja na pewno nie zacznę nigdy od nowa. Lubie czasami popatrzeć jak zmienił mi się styl pisania :)

    the-world-of-fucksucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zosia, kocham Cię! Proszę wejdź i pomóż w rozpoczęciu mojej przygody z blogiem http://crazykarolajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram