Come back on youtube.

21:54

Heei!
Nudząc się na feriach rozmyślałam o kilku sprawach i doszłam do wniosku, że wracam na youtube.A pro po ferii, moje niestety już się kończą i jutro trzeba już iść do szkoły! Ale myślę pozytywnie, nastawiam się pozytywnie i mam nadzieję, że będzie pozytywnie! haha.
Wracając do tematu posta. Filmiki będą pojawiać się mniej więcej co tydzień [a przynajmniej postaram się i musicie mi w tym pomóc dawając pomysły na kolejne filmiki!].
Jedyny wyjątek był dziś, bo wczoraj i dzisiaj dodałam filmik. Kolejny powinien pojawić się własnie gdzieś za tydzień, piszcie w komentarzach jakie filmiki chcielibyście zobaczyć! Ja zostawiam was z tymi dwoma i wracam do przygotowań szkolnych!
XOXO

You Might Also Like

20 comments

  1. Fajnie, że wróciłaś. Świetne filmiki.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey!
    Świetny blog, daje Ci obs :> !
    Również zapraszam na mój blog!
    Dodatkowo,jeśli chcesz znalazłam sposób na zwiększenie popularności bloga który naprawde działa. Z tego co widziałam korzysta z tego większość znanych blogerów/blogerek. Sama się na tym wybiłam :>
    Jest tam również zawarty kontakt do 2 firm które dają za darmo ubrania (w zależności 2-3 w miesiącu) w zamian za post promujący ich firmę.
    Po przeczytaniu tego poradnika, prosze Cię abyś w poleconych podała moją nazwę alaaax.93 - bardzo mi to pomoże !
    tutaj link, jeśli była byś zainteresowana :) http://poradnikblogerski.ulinks.net

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 super filmiki! podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super te filmiki ;)
    switeny blog daje obs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super filmiki ! Mam nadzieję, że dalej będziesz nagrywała :)

    CHEERIE-BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Może jakieś DIY ? Albo irytujące zachowania/sytuacje ? :)
    świetne filmiki !
    optymistka-byc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Może DIY ?
    Fajne filmiki! :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne filmiki, kochana, szczególnie routine :*

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że wróciłaś, bo to jednak przyciąga ludzi i możesz się z nami porozumiewać nie tylko na blogu :)

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że wróciłaś :D http://cysiaczekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w sumie nie jestem na tyle uzależniona od Nutelli, co od jej podróby z Lidla, hahahaha. Serio, jest taka bardziej orzechowa i smakuje mi bardziej od Nutelli :o

    ♥MÓJ BLOG - KLIKNIJ:)♥

    OdpowiedzUsuń
  12. super filmiki też uwielbiam nutelle <3

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne filmiki <3

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, ze lubisz robić różne rutyny xD Filmiki świetne ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Aww super <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie, że wracasz na yt, uwielbiam twoje filmiki ♥
    może nagrasz Room Tour??? :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja całą Plotkarę obejrzałam w tydzień <3 hahahah, ukochany, najlepszy serial ever !

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne filmiki! ^_^
    koktajlowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram