Mini haul.

21:20

Hei!
Jest już dość późno, ale to jedyna pora kiedy mogę napisać post w tygodniu. Sami wiecie. Szkoła, nauka. Ale cieszmy się, bo wiosna już tuż tuż! Dziś w szkole na przerwę wychodziłam na podwórko w krótkim rękawku i nie było mi zimno! Także to jest to co mnie motywuje. A rozumiecie, że za 4 miesiące wakacje? Jak to szybko minęło!
No, ale nie o tym post! :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przyszłam pokazać wam kilka nowości, które nabyłam w ostatnim czasie.
Dziś rano przyszła też do mnie paczka z choies.com więc bardzo się ucieszyłam!

1.Luźny t-shirt
Korzystając z okazji poniedziałkowego pobytu w opolu nie mogłam nie zajść do Solarisa. Kupiłam tam tylko dwie rzeczy, ale bardzo się z nich cieszę! Powyżej widzicie fajny t-shirt z nadrukiem. Jak wiecie, bądź nie jestem wielką fanką kotów także taki t-shirt to coś dla mnie!Kupiony w New Yorker za 19.95.

2.Zwykły sweterek
Kiedy go zobaczyłam stwierdziłam, że musi się on znaleźć w mojej szafie! Zwykły, czarny prosty sweterek, który nadaje się do wielu stylizacji. Kupiony w New Yorker za 19.95!

3.Street cat <- t-shirt
 Koszulka...jak widzicie pochodzi ze sklepu Sinsay, ale ja kupiłam ją od Karoliny z bloga kaaro-karo.blogspot.com. Już kiedy pojawiła się w sklepach miałam ją kupić, ale musiało mi umknąć. Przeglądałam sobie akurat grupę na fb ''szafa sprzedam/kupie/oddam'' i zobaczyłam ją! Z racji iż Karolina jest moją koleżanką to spuściła mi trochę z ceny i kupiłam ją za jedyne 4.10! [nie pytajcie czemu taka dziwna cena XD] Przy okazji zapraszam na jej bloga KLIK

4.Bluza z kotkiem
Jak już mówiłam-jestem wielką fanką kotów, więc kiedy zobaczyłam tą bluzę stwiedziłam, że muszę ja mieć i tak też się stało. Paczka przyszła dzisiaj, jestem bardzo zadowolona jakością, ale jest jeden minus. Bluza przyszła ubrudzona na placach, tak jakby została przejechana ołówkiem, no ale można to sprać więc jest ok! :) Wybaczcie zdjęcia przy słabym świetle, mam nadzieję, że mi wybaczycie ten jeden raz!
Bluza-KLIK
Proszę was o małego klika tutaj!

5.Crop top z długim rękawem.
Ten crop-top jest bardzo popularny wśród blogerek. Widziałam go już na wielu blogach i stwierdziłam, ze sobie go zamówię. Pasuje idealnie, już nawet mam pomysł na stylizację, więc może w weekend coś dodam! :) Ten crop top jest totalnie bez zastrzeżeń! :).
Crop-top - KLIK
Proszę o małego klika tutaj, bądź przy powyższej bluzie z kotem. Z góry dziękuję!
-----------------------------------------------------------------------------------------
Na dziś to wszystko, mam nadzieję, że post wam się spodobał i tak jak napisałam wyżej, bardzo proszę o klikanie w linki, z góry dziękuję! :)
Mam nadzieję, że macie się dobrze!
Do następnego!
XOXO
 
Ps. jak wam się podoba nowy nagłówek? :)

You Might Also Like

17 comments

  1. Świetne są te rzeczy :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne rzeczy
    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna tą bluza z kotkiem <33

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny Haul! Zapraszam na reaktywacje bloga! podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza koszulka mi się podoba, drugi sweterek też- mega tanio! Umie nie ma New Yorkera! <3

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    https://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super ciuchy ;) idealne na wiosne :)
    Zapraszam;) Każdy komentarz daję mi motywację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ciuszki, szczególnie te z choies.
    Zrób jakiś filmik <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne rzeczy ^^
    Oj tak, wiosna już tuż tuż :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy,bardzo mi się podobają a najbardziej bluza z kotem

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne ciuchy i nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej przypadł mi do gustu sweterek i crop ♥ Fajnie upolować coś za śmiesznie niską cenę :D

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. najśliczniejsze ostatnia i pierwsza :3 Zapraszam do mnie, jeśli znajdziesz chwilę :D

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe rzeczy ! Sama chciałabym sobie takie kupić :D
    optymistka-byc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, ze zakupy się udały ;D
    u mnie też ciepełko, ale jeszcze nie aż tak żeby chodzić w krótkim rękawku, zazdroszczę *.*
    śliczne rzeczy, zwłaszcza ta pierwsza bluzka z kotem ;D
    poklikałam ^^
    nagłówek - śliczny taki dziewczęcy ♥
    MÓJ BLOG ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne ubrania i fajny blog ;))
    Obserwacja za obserwacje??
    zapraszam do mnie ;)
    http://possible-lucky.blogspot.com/
    Klikniesz w linki pod moim postem ?? byłabym bardzo wdzięczna, z góry Ci dziękuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy ;))

    ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram