outfit vs. outfit

19:15

Hei!
Mam nadzieje, że cieszycie sie z tego, że pisze coraz więcej?
Mam masę zdjęć, a ciągle chodzę robić nowe i normalnie nie mam jak rozplanować sobie postów, haha! Tego jeszcze u mnie nie było :). No, ale przechodząc  do tytułu posta postanowiłam zrobić ''outfit vs. outfit'' ponieważ nie było jeszcze u mnie takiego posta, a widziałam, że jest duże zainteresowanie takimi postami przęglądając je na innych blogach.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
1.Everyday outfit
Jak widzicie jest to bardzo prosty outfit. Bluza, legginsy, trampki i można wyjść z domu. Bardzo lubię takie klasyczne zestawy. Niby nic, a jednak coś fajnego.


 |Bluza-klik|Legginsy-nn|Buty-allegro|

2.Pink skirt
Ten outfit jest już trochę bardziej..jakby to powiedzieć..elegancki? Myślę, że to właściwe słowo. Wszystko takie czarne, ale rekompensuje to neonowa, różowa spódniczka
 

 |Okulary-hala targowa|Bluza-KLIK|Spódniczka-New Yorker|Buty-allegro|

No i jak?
Który outfit lepszy? :)
 
Bardzo proszę o klikanie w linki w tym poście. Postaram się jakoś odwdzięczyć!

You Might Also Like

32 comments

  1. Obydwa świetne, i wgl ładne zdjęcia, szczególnie jak skaczesz :) Ale jeśli mam wybierać to outfit ze spódniczką, choć w moim stylu jest bardziej 1, ale wolę 2 XDD

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jednak bardziej chyba spodobał się drugi, a szczególnie te buty. :)

    Pozdrawiam,
    http://koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jejciu obydwa są śliczne :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa przepiękne ;3 Ale mi bardziej przypadł do gustu pierwszy ;)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 :D

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 bardzo fajna :D

    http://raspbberry.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa outfity są przepiękne :)
    Ale 1 chyba bardziej w moim stylu :*
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że się cieszymy, że częściej piszesz ^^
    Śliczne oba stroje :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. obydwa sa super, śliczne zdjecia :)

    Zapraszam;) Każdy komentarz daję mi motywację ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwa są świetne, ale jakoś bardziej pasuje mi ten z różową spódniczką, chociaż wcale nie jest w moim stylu ;p

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocza ta bluza z kotkiem :)

    CHEERIE-BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Klikam :3 Lepsze outfit z bluzą z kotkiem :)
    simplefashioneffect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie outfity są cudowne <3
    piękne zdjęcia *.*
    chyba najbardziej mi się spodobał ten drugi :3
    poklikałam ^^
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba outfity są śliczne jednak nr 1 bardziej przypadł mi do gustu :) kliknęłam ^^
    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są dwa, ale drugi jest taki nietypowy ;)

    Zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba są piękne!
    ale 1 bardziej w moim stylu ;))

    ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 mega, co do dwójki nie podoba mi się nic.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie pierwszy! W drugim trampki, okulary i bluza mi się podoba, ale spódniczka nie w moim stylu - taka prosta mi się nie podoba, ale każdy ma swój gust:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się osobiście podoba zestaw/ outfit 2 :--)

    pastelowe-niebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama nie wiem... chyba raczej 1 jest lepszy. Ale drugi też jest sliczny :)
    Poklikałam w linki ;3

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ładna ta bluza z kotkiem *o* <333 Poklikałam <3

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 2 outfit fajniejszy ale ładniej wyglądasz w 1.
    cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zdjęcia o outfity :)
    http://unlimited-live-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dwa wydaje mi się ciekawszy, ale w pierwszym ta bluza z kotem jednak zwyciężyła, ahaha ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwszy lepszy, ale drugi też niczego sobie :))

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oba świetne ;d
    http://natalla-blog.blogspot.com
    Może spodoba Ci się, u mnie i zostaniesz ze mną na dłużej. Blog jest w trakcie "remontu" więc na razie wygląda nietuzinkowo ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram