Sporty look.

17:03

Dzisiejszy outfit jest trochę bardziej sportowy niż zwykle. Ubrałam się tak z myślą o moich nowych butach, które dostałam od mojej siostry <zapraszam na jej instagrama> która jest też autorką dzisiejszych zdjęć<3
Chyba pierwszy raz widzicie mnie w związanych włosach.  Cały outfit jest dość causalowy, dlatego też dodałam te buty z neonowo-różowym akcentem. Mam nadzieję, że taka prostota tego looku wam się podoba.Jeśli tak to oczywiście skomentujcie :).
|bluza-Kik|koszulka-Cubus|spodnie-Bershka|buty-Nike|
Pics by KLIK

You Might Also Like

17 comments

  1. Uwielbiam sportowe OOTD ;) PIĘKNY!

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super outfit..
    tak żeby było wspomnieniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę świetny outfit, tak jak ostatni, jest mega!
    A zdjęcia również śliczne. :))

    Pozdrawiam,
    monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko śliczne <3
    Butów tylko pozazdrościć :))

    http://mojezycie-olla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci w kucyku. :)) fajne buty.


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne masz buty i najlepsze spodnie <3 nie lubie kosza, wole reczna :)
    Poklikasz u mnie w link do kurtki Sheinside? Proszę Cię, pomóż spełnić marzenia <3
    Obserwujemy?
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, Przepiękne butki i zdjęcia <3 Masz świetny kanał i bloga :D
    simplefashioneffect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super strój bardzo spodobał mi się twój blog ♥ ♥
    rosyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny strój 8)
    Nominowałam cię do LBA- szczegóły u mnie---> natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny look :) Do twarzy ci w kucyku <3
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny sportowy look <33 pasuje ci ;))
    ślicznie ci w kucyku *.*
    koszykareczka ^^
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne to ostatnie zdjęcie :D

    http://granatowedrzwi.blogspot.com/ - zpraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, ładnie ci w związanych włosach.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram