spring?

21:00

Hei!
Jak widzicie wiosna idzie pełną parą! Zaczyna siś robić coraz cieplej. Ostatnio jest u mnie ponad 10 stopni, więc jestem mega-zadowolona! Z racji iż mamy taką pogodę postanowiłam wybrać się dziś na zdjęcia. Specjalnie ubrałam taką spódniczkę, bo pasuje idealnie do tej pory roku!
Do tego jak już widzieliście na powyższych zdjęciach- zwykłą czarną koszulkę. 
Żeby na nogach nie było nudno ubrałam szare skarpetki, które opuściłam w dół i ukochane trampki na platformie.
Już od wakacji uwielbiam [nosić i robić] wianki. To tak jakby moje mini hobby. Oczywiście mówię o robieniu ich. Są urocze i dodaj dziewczęcości. Ten poniżej zrobiłam właśnie na wakacjach. Jest on moim ulubionym, własnoręcznie robionym wianuszkiem. Może kiedyś pokażę wam tutaj na blogu jak taki zrobić, bo jest to bardzo, bardzo proste :).
Jestem bardzo zadowolona z tego, że nadchodzi wiosna. Przez to przychodzi wiele chęci do życia, jest tak radośnie i promiennie! Wreszcie nie będę miała problemu ze wstawaniem do szkoły. Bo zauważyliście pewną rzecz? Że jak jest zima, jest ponuro, zimno to ciężko jest rano wstać i się zebrać do szkoły, a im jaśniej i cieplej jest-robi się to o wiele łatwiej. Wy też tak macie?
|wianek-DIY|koszulka-cubus|spódniczka-SH|skarpetki-pepco|buty-allegro|
pics by my mum

You Might Also Like

27 comments

  1. Prześliczny ten wianek!
    Chętnie zobaczylabym jak go zrobić♥
    Wyglądasz bardzo wiosenne i uroczo :3

    : www.katiebykate. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, też uwielbiam nosić i robić wianki :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz tak uroczo *o*
    wianek genialny, koniecznie daj post o tym jak go zrobić.

    zuuzia-zuuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz posta jak robić wianki, jestem tego bardzo ciekawa, chcę bardzo taki zrobić :)
    starfromsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódniczka i uroczy wianuszek ;))

    ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też wiosna się zbliża. Bardzo ładny outfit, i i świetny wianuszek.Zrób DIY.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez tak mam ;) super spodniczka, swietne zdjecia :)

    Zapraszam;) Każdy komentarz daję mi motywację ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jest 19 stopni! :))


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne zdjęcia! A wianuszek jest piękny. Chętnie przeczytałabym o nim więcej.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu, jaka śliczna *o* Cudnie ci w tych włosach *o*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia <3
    U mnie też cieplutko i słonecznie, uwielbiam takie dni ^^ Co do wianuszków, to strasznie mi się podobają, mam nadzieję że zrobisz ten filmik ;)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post!
    Zapraszam do siebie :)

    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie wyglądasz :) Uwielbiam Ciebie i twojego bloga, na każdą notke czekam z utęsknieniem... :)

    CHEERIE-BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post ;) U mnie też jest całkiem ciepło ;)

    http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowne zdjęcia *__*
    Takie wiosenne :)
    I ta spódniczka - boska ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Aww... zakochałam się w tej spódniczce <3
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chciałabym u mieć robić takie wianki :)

    http://think-poositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna spódniczka <33 *o*

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! Zajrzałam na Twojego bloga przypadkiem i serio mega mi się podoba, obserwuję:)
    Co do wianków, bardzo fajnie gdybyś dodała jak się je robi bo ja nigdzie w sklepach znaleźć nie mogę, a z chęcią bym sobie taki zrobiła! Spódniczka mega śliczna! ♥

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie ci w tym wianku < 3

    OdpowiedzUsuń
  21. Też tak ostatnio stwierdziłam, że miło jest jechać do szkoły gdy świeci słońce ☼
    Ładnie wyglądasz :)

    the-world-of-fucksucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny outfit! :)

    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. od razu polubiłam Twojego bloga, zobaczyłam go i O MUSZĘ GO CZYTAĆ <33
    zdjęcia są przepiękne, te i z innych postów
    http://charliesinspirationworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram