Yummy donuts.

20:07

Hei!
To dziś był ten dzień, kiedy musiałam pierwszy raz od dwóch tygodni wstać o godzinie 7:00..niestety..a może stety?
W sumie myślałam, że będzie gorzej. Nawet fajnie było spotkać wszystkich po dwutygodniowej przerwie.Ale nie o tym!
Przyszłam, żeby pokazać wam moją wyżerkę z tłustego czwartku, bo jakoś nic o tym nie pisałam, całkowicie zapomniałam! [rymy jak z maszyny]
Ile pączków zjedliście w tłusty czwartek?
Ja tylko te dwa donuty i całkowicie miałam dość pączków!
W sumie to drugie półrocze rozpoczęło się dla mnie bardzo fajnie! Na matematyce sama z siebie zgłosiłam sie do tablicy [jestem kiepska z matmy..] i ku mojemu zaskoczeniu zrobiłam dobrze przykład! Nie dostałam oceny, ale mimo to bardzo się cieszyłam, bo fajnie jest zrobić coś dobrze z przedmiotu, którego...powiedzmy sobie szczerze..nienawidzi się :).
Wszystkie lekcje już zrobiłam, więc mam wolny wieczór i mogę sobie trochę poleniuchować przed laptopem, jednakże muszę się dzisiaj położyć wcześniej spać, bo jak wczoraj poszłam o 1 to myślałam, że rano nie wstanę!Ale jakoś dałam radę, dotarłam do szkoły i było ok!
Na dziś to już chyba wszystko, jeszcze chciałabym zaprosić was na mojego twittera. Follow me! Najczęściej daję follow back :)!
A no i jeszcze jeśli macie jakieś pomysły na filmiki i posty to piszcie tutaj w komentarzach. Mam zamiar niedługo nagrać też Q&A, ale to już w następnym poście.
XOXO

You Might Also Like

15 comments

  1. Jejku.. Ja tak kocham pączki XD Ja mam tłusty "czwartek" praktycznie codziennie ;w;
    projekt denko jest fajny :D
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post ;)

    http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kocham pączki ;) ale od dzisiaj sie oddchudzam, mozesz wejsc na bloga, zobaczyc szczegolu ;)




    Dopiero zaczynam z blogowaniem, byłabym wdzieczna za odwiedzenie, zaobserwowanie ;)

    Zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm donuty! <3 Uwielbiam te pączuszki

    CHEERIE-BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepysznie. Ja zjadłam 10 pączków.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm....jak pysznie <3

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz więcej osób je je! podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zjadłam 5 pączków, ale tłusty czwartek to jedyny dzien w roku kiedy jem pączki :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zjadłam 1 pączka, bo ich nie lubię xD
    chętnie bym ci dała follow, ale nie mam twittera :p
    może nagrasz room tour albo jakiś challenge...? czekam ;D
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zjadłam coś około 3, ładny ten kubeczek, a pączki wyglądają smacznie. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wreszcie tu nie jest tak ponuro! Nagłówek świetny i kwiatuszki w tle. <3 Zdjęcia świetnie zrobione. Mniam!

    pastelowe-niebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam pączki <3, ale w Tłusty Czwartek zjadłam ich tylko (a może AŻ) 3!
    Fajny blog! Obserwuję i zapraszam do obserwacji! ^_^
    koktajlowy.blogspot.com
    Ciao!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie zapraszam do mnie (nie trzeba obserwować jak blog się nie spodoba)! ^_^

      Usuń
  13. Jeju ale mi smaku narobiłaś na donuta, +Zosiu, ile masz mniej więcej wzrostu ? Pytam tak z ciekawości

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram