Blue jeans, white shirt.

22:23

Cześć!
Dziś wraz z Marti wybrałam się na zdjęcia. Właściwie nie było to planowane, ale skoro już miałam przy sobie aparat i przechodziłyśmy parkiem to czemu by nie? :). Sceneria dość klasyczna, a jednocześnie zjawiskowa, bo jest to uroczy stawik otoczony zielonym krajobrazem, bo w końcu mamy wiosnę! Kto by się nie cieszył? :). Ja tam już odliczam czas do wakacji, chcę ich jak najszybciej! Wreszcie będzie można trochę odpocząć, wyluzować. Ale jak mam myśleć, że później powrót do szkoły to wszystkiego mi się odechciewa! W sumie to co ja tak fantazjuję. Do nowego roku szkolnego jeszcze pół roku, spokooojnie! :).
No i koniecznie posłuchajcie piosenki, która pojawiła się tuż pod pierwszym zdjęciem, bo nawiązuje ona do tytułu posta jak i mojego dzisiejszego outfitu! :). Właściwie to powinno być ''white t-shirt'' ale nie mogłam się powstrzymać, żeby wstawić tą piosenkę jako inspirację dotyczącą stylizacji, dlatego też zostało pierwotne ''shirt''. Wreszcie miałam okazję zrobić zdjęcia w wianuszku, który dostałam od kochanej Natalki :*
Ten wianuszek jest świetny i dodaje całej stylizacji charakteru, bo bez niego byłaby ona zbyt nudna i klasyczna, nie sądzicie? :).
-------
Wczoraj byłam we Wrocławiu w poszukiwaniu sukienki na wesele kuzynki i stroju kąpielowego. Sukienkę znalazłam, stroju niestety nie, ale do wakacji jeszcze trochę czasu więc może jeszcze coś znajdę :). Co do sukienki..pokażę wam ją raczej kiedy będę szła na wesele :).
Na dziś to wszystko, do następnego! :*
|wianek-prezent|koszulka-C&A|spodnie-H&M i DIY|buty-Sinsay|

+NAJNOWSZY FILMIK!

You Might Also Like

19 comments

  1. Super wianek :) Próbowałam robić taki podobny ale nie wychodził :( Przez ciebie zaraziłam się noszeniem wianków na głowie :) Mam pytanie gdzie kupujesz wszystkie wianki???
    _________________________________
    klaudia-klaaudia1.blogspot.com <---- wejdź a jeżeli ci się spodoba to zaobserwuj :) Będzie mi bardzo miło :)
    Pozdrawiam *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Zosia <3 Piosenka- genialna.
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wianek *_*

    Pictrue-ofme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdjęcie jak siedzisz jest takie piękne jak z tumblr'a!

    Obserwuję! :)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianek ładny <3Najlepszy 5 outfit <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wianek! <3 Też planuję sobie taki kupić. :)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście wianek nadaje stylizacji uroku
    Cudowne zdjęcia ♥

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście ślicznie to wygląda,a park na wiosnę jest najlepszym miejscem do robienia zdjęć ;) piękne na nich wyszłaś i bardzo mi się podobają Twoje propozycje ubioru + świetny pomysł z tym wianuszkiem ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, a wianek przeuroczy :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianek jest świetny *-*
    rosy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, szukałam tych butów na platformie w Sinsay, ale ich było ich :c

    KLIK KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny wianek!
    Uwielbiam tą piosenkę, a stylizacja śliczna. :)

    Pozdrawiam,
    monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny wianek i ogólnie fajne zdjęcia.
    Świetny filmik <3
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia jak zawsze *.*
    Jejciu w moim wianku :** Dziękuję <33
    Kocham twoje filmiki ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosta i dobrze dopasowana stylizacja z lekkim dodatkiem <3
    Takie najlepsze :))))
    Zapraszam http://bettyandlexi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/sheinside-z-racji-tego-ze-probuje.html
    z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wianek! <3 Piękne zdjęcia :)

    http://kedui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham ten wianek <3 sliczne zdjecia :)
    Zapraszam http://firsttendayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram