Coctail dresses from dressale.com!

19:55

Cześć!
Dziś przychodzę, żeby pokazać wam kilka sukienek z dressale, które przypadły mi go gustu! Jeszcze lepiej, bo jest na nie 70% (lub więcej) przecena, także naprawdę się opłaca. Takie sukienki nie tylko są przedstawione na stronnych modelkach, ale również na sławnych aktorkach, piosenkarkach. Zapraszam do obejrzenia!

1.Like Avril Lavigne
 
Między sukienką Avril, a sukienką na modelce jest kilka różnic. Jednakże są też bardzo podobne, nie uważacie? Sama chętnie bym taką ubrała :) Myślę, że mogłaby się ona fajnie prezentować z jakimś lekkim, kolorowym blazerem, koturnami i ciekawą torebką :).
sukienka- KLIK

2.Like Blake Lively
Między tymi sukienkami jest wiele różnic, ale nie mogłam znaleźć nikogo sławnego w podobniejszej niż Blake. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie? :). Do tej nie trzeba nic dokładać, jest efektowna sama w sobie!
sukienka-KLIK

 3.Like Taylor Momsen
 
Czerń i biel- najbardziej klasyczne, kontrastujące kolory. Pasują do wszystkiego!
Na tą sukienkę ubrałabym za duży, pudrowo różowy, rozpinany sweter, trampki w tym samym kolorze i ewentualnie jakiś wianuszek.
sukienka-KLIK

Mam nadzieję, że spodobały się te sukienki i zajrzycie na stronę, żeby zobaczyć ich więcej!
Zachęcam do klikania w linki ^^ Będę bardzo wdzięczna!
Na dziś to wszystko! W kolejnym poście opiszę piątkowe spotkanie z internetową przyjaciółką! :)
Do następnego! :*

You Might Also Like

5 comments

  1. Poklikałam trochę w linki. Mam nadzieję, że pomogłam, bo wiem jakie to dla ciebie ważne.

    Ja dopiero zaczynam. Miło by mi było, gdybyś wpadła na mojego bloga i skomentowała. W końcu jesteś dla mnie takim jakby wzorcem. :3

    http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta przed ostatnia jest mega<3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne sukienki podoba mi się ta czarno-biała bez ramiączek :)
    obserwuje
    zapraszam do mnie : http://klaudusia-caly-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sukienki :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram