Creepers.

17:16

Cześć!
Wczoraj kupiłam od znajomej creepersy, bo wystawiła je na grupie na facebooku. Są meega zadbane, podobno miała je na sobie 3 razy i to widać, bo żadnych zniszczeń! Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu, bo kupiłam je połowę taniej niż w sklepie :). Niestety byłam zrozpaczona, bo są za duże. Jednakże pochodziłam w nich trochę po domu i przyzwyczaiłam się do tego, że odrobinę mi zlatują :). Są na podwójnej platformie, czyli takie jakie chciałam! Co do creepersów, to trzeba się też przyzwyczaić do ich wysokości i ciężaru, bo na początku chodzi się ciężko. Trzeba je po prostu rozchodzić ;). Taka mała złota rada, jako że jest to już moja druga para creepersów.
Pamiętacie jedną ze scenerii z tego posta? Dziś robiłam zdjęcia w tym samym miejscu, bo mój outfit skojarzył mi się z nutką grunge'u dlatego też wybrałam tło muru.Te same okulary, ta sama kurtka [nie widać na zdjeciach] i bardzo podobne buty, haha! Zdjęć mam niewiele, ale mimo to meega mi sie podobają i dziękuję mamusi za nie, bo chyba rzadko wspominam wam, że zdjęcia robi mi mama? :). 
Niestety w poniedziałek trzeba już iść do szkoły, muszę się zacząć przygotowywać, bo we wtorek jeden sprawdzian, w środę TRZY! więc za lekko nie będzie. Na szczęście jest długi weekend, więc trochę odpocznę! Tak, jeszcze mi mało odpoczywania, haha :). Zostawiam was ze zdjęciami i kończę się chillować i cieszyć przerwą świąteczną oglądając gossip girl! 
Ps. 3-cio klasiści! jak tam testy? :)
|okulary-hala targowa|sweter-new yorker|spodnie-cubus|plecak-allegro|buty-szafa brzeg|

You Might Also Like

33 comments

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz nadal kupić creepersy polecam ci :http://allegro.pl/creepersy-czarne-zamszowe-podwojna-platforma-41-i4340706406.html Sama zamawiałam i doszły po 2 dniach :)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie miałam okazji mieć na nogach tych butów, choć bardzo mi się podobają! Najfajniejsze w nich dla mnie jest to, że dodają centymetrów ;)
    Śliczne zdjęcia, muszę przekonać moją Mamę na zdjęcia ;)
    U mnie w szkole można mieć tylko trzy sprawdziany tygodniowo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same. Na początku też miałam uczucie, że mi spadają i są za duże. W sklepach są wkładki, które niby zmniejszają coś takiego. Co jak co, ale podziałało. Teraz chodzić w nich to sama przyjemność:)

    My favorite sweets:
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/04/top-3-my-favorite-sweets.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne creepersy :)
    sylwkaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jejuu masz tk bardzo profesjonalne zdjęcia, ne mogę się napatrzeć <3
    http://lols-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit ;>. Gratuluję zakupu :>

    http://aleksandra-blog.blogspot.com/

    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow wyglądają naprawdę cudownie *.*
    Świetne zdjęcia :3 pozdrów mamę fotografa xD
    Współczuję aż tyle testów ://
    Uwielbiam cię♡♥♡♥jak modeleczka *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takiej przerwy świątecznej, bo moja skończyła się już w środę. Ale na szczęście w nieszczęściu wczoraj będąc u lekarza dowiedziałam się że muszę na dwa tygodnie zostać w domu z powodu nawracającej się choroby. Jeśli chodzi o creepersy to są śliczne! Świetnie pozujesz do zdjęć, i tego Ci zazdroszczę. A także twój ubiór jest idealny, chciałabym tak. haha Same komplementy w tym komentarzu haha

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudowne zdjęcia,mają pewnego rodzaju klimat ;)
    stylizacja bardzo mi się podoba,śliczny sweterek i okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ootd, co prawda cleepers'y to nie mój styl ale na tobie wyglądają świetnie
    Zapraszam do mnie : http://maya-maay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Średnio lubię creepersy, ale w tym zestawie są ok :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham twój styl, stylizacja oczywiście mi się bardzo podoba. Ja nie wyobrażam sobie siebie w creepersach, ale ty wyglądasz w nich na prawdę świetnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi takie buty też się bardzo podobają, ale przez internet boję się zamawiać...
    Nie lubię mieć za dużych butów.
    Zdjęcia śliczne. Świetny outfit. Pasuje do Ciebie. :)
    Pozdrawiam :*
    tyglysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Testy spoko:) Myślałam, że będzie gorzej:P

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne creepersy :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi sie podobaja creepersy od dluzszego czasu,haah chyba wlasnie dzieki tobie. Zamierzam sobie jedne zamowic,beda to moje pierwsze
    http://www.oasap.com/creepers/30544-fashion-suede-creepers.html
    -moglabys mi doradzic czy kupic czy nie i dlaczego? Wiem ze sie na tym znasz :) bardzo prosze o odpowiedz!
    Rzeczywiscie zdjecia fajnie wyszly i caky nastroj jest troche grunge'owy :D bardzo mi sie podoba twoj styl,jest oryginalny i niebanalny :)
    Zapraszam
    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne te creepesry ♥

    Jesteś cudowną blogowiczką :3
    Uwielbiam twojego bloga..

    ♥ Juiojuio.blogspot.com


    OBSERWUJE ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne te creepesry ♥
    gdzie kupilas

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam dwie pary creepersow i jedem bardzo zadowolona :D
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś idealna ♥
    Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. butki <3 super

    KLIK Mój blog KLIK
    jęsli zaobserwujesz zrobie to samo bo wszystkie blogi mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobre tło do zdjęć <3
    OOTD śliczny :***
    zapraszam http://bettyandlexi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog :)
    http://sorry-we-are-young-and-crazy-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny outfit, ja testy piszę za rok :)
    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz wyczucie stylu :).

    http://spontanicznaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwieeelbiam twoje stylizacje ^^
    Piękny plecak!

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham twoje stylizacje. Ale niestety jak dla mnie creepersy są oklepane i beznadziejne. :) Ale jednak udowodniłaś w tej stylizacji, że nie muszą być na nudno.
    Zapraszam do siebie Za każdą obs. się rewanżuję podwójnie *Ja i Asia* http://review-cousins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej. Fajny blog, Ślicznie się ubierasz, a te okularki i plecak to już wogle odjazd. Nie podobają mi się jednak buty.
    Pozdrawiam także zapraszam do mnie.
    Jeśli spodoba Ci się zaobserwuj i zostaw po sobie jakiś komentarz. (Dziękuje)
    olaaaa1792.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super stylizacja :P
    Tinaa-Tinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram