Happy easter+ little bit of shoes from dressale.

10:00

Cześć kochani!
Mam nadzieję, że o tej porze siedzicie przy rodzinnym stole zajadając się wielkanocnymi pysznościami. Ja za pewne tak robię, gdyż post jest zaplanowany :). Dziś chciałabym złożyć wam życzenia oraz pokazać kilka butów z mojej ulubionej ostatnio stronki dressale.com.
Życzę wam samych sukcesów, zdrowia, szczęścia, przyjemnego życia..
Kolorowych pisanek, wesołego jajka, smacznej kiełbasy i bardzo wodnistego śmigusa-dyngusa haha!

Tak wiem, życzenia nie są najlepsze, ale chyba liczy się jakość, a nie ilość? Po za tym ważne, że są pisane od serca! Dziękuję wam, że tu jesteście i zaglądacie z chęcią na mojego bloga, bo to dzięki wam nadal tu jestem! :)
----------
Teraz pokażę wam dwie pary prześlicznych butów z dressale.com, bo na tej stronce można upolować na serio sporą ich ilość za niewielką cenę! :)
Buty baaaaardzo podobne do tych, które Lana Del Rey ma ubrane na powyższej sesji zdjęciowej. Z racji iż uwielbiam Lanę i jestem jej wielką fanką z chęcią ubrałabym te szpilki. Niestety, nie są na mój wiek, więc jeszcze trochę poczekam! :) Znajdziecie je pod tym linkiem--> KLIK

Tak, zaraz polecą hejty na Miley, ale ja jestem Smiler i się tego nie wstydzę! Jeśli masz zamiar pisać obraźliwy komentarz na jej temat, to lepiej w ogóle go nie pisz :).
No właśnie, skoro jestem Smiler to posiadanie butów jak Mils byłoby ''czymś''! :) Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi. Z resztą, od zawsze uwielbiałam creepersy! Znajdziecie je tutaj--> KLIK
-----
Bardzo proszę o klikanie w powyższe linki, z góry dziękuję!
I pamiętajcie, na 500 obserwatorów konkurs, już niedługo! Nie mogę się doczekać :))
Mam nadzieję, że post wam się spodobał!
Do następnego :*

+ najnowszy filmik z gościem!

You Might Also Like

15 comments

  1. Śliczne buty i również życzę Wesołych i Radosnych Świąt ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpilki cudowne,creepersy również <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i nawzajem <3

    Pictrue-ofme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty lany są super - zgrabne, klasyczne, z mocnym obcasem co zapobiega wszelkim ortopedycznym niespodziankom - te z dressale.com wyglądają podobnie jednak będą nadawały się na wielkie wyjście niż dla mnie na uczelnię, ale przy prawie 60%zniżce ... premii w korporacji informatycznej hmm, w końcu trzeba jakoś wyglądać na stażu, a nóż jeszcze wrócę tam pracować, hah! niech panowie programiści mnie zapamiętają :D

    Co do Miley, sama wiesz jak ona się zachowuje, szkoda bo głos ma mocny i piosenka Wrecking Ball bardzo wpada w ucho. Jedyne co to z mojej ulubione rockowo-punkowej stylówy robi coś wyglądającego czasem na pograniczu śmieszne czy tragiczne. Śpiew dobrze, tylko co jak skończy urządzać kolejne skandale? Doda też ma niesamowitą skalę, tylko gdzie kończy się kariera gdy forma przerasta treść ( ku refleksji)
    pozdrawiam Try to design

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty! Te i te są świetne. Buty Miley jednak ładniejsze. A buty Lany, a te z dressale w ogóle nie są do siebie podobne. Natomiast buty Del Rey wyglądają ładniej. I tu mi chodzi o szpilke/ koturne. ;) Wesołych Świąt.
    Zapraszam do mnie na wielkanocny post! :http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/04/happy-easter.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty!
    Filmik bardzo mi sie podoba. :)
    Życzymy Wesołych świąt.

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. również Ci życzymy wesołych świąt <33
    też kocham creepersy, a te są cudowne *o*
    świetny filmik, kocham twoj kanał ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych świąt!
    Przepiękne buty. :)

    in-way-to-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wasz filmik jest świetny, oglądam już któryś raz z kolei :)

    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny filmik *.*

    http://bettyandlexi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny blog. Będe zaglądać tu częściej.
    http://marysiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Te drugie buty wgl mi się nie podobają ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty nie w moim stylu, aczkolwiek wejdę na tę stronkę i pooglądam, oczywiscie z twojego linku, oby ci się udało zdobyć współpracę :*
    http://lols-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram