Kilometry? Nie istnieją!

20:02

Cześć!
Pewnie większość z was wie, że mam 3 internetowe przyjaciółki. Julkę, Julitę i Anitę. 04.04.2014, w piątek odbyło się pierwsze spotkanie z jedną z nich- Julką! Byłam bardzo podekscytowana tamtego dnia. To spotkanie było baaaardzo spontaniczne, bo z Julką umawiałyśmy się dzień wcześniej....o godzinie 23! Moja mama powiedziała, że jeszcze wszystko może się zmienić, dlatego zasypiając myślałam ''ooo, pewnie będzie tak jak zwykle i nie będę mogła jechać'', a tu proszę! taka niespodzianka! Na dodatek moja kochana mamusia [pozdrawiam ;*] zwolniła mnie z ostatniej lekcji, żebym mogła przybyć szybciej na miejsce spotkania. Ze szkoły wracałam najszybciej jak mogłam! W drodze do domu rozmawiałam z Julą przez telefon, a nasza rozmowa polegała na ''oooo jak super, już się nie mogę doczekać!'' itp. haha :). W domu tylko zjadłam, przebrałam się i poleciałam na dworzec. Tam kupiłam bilet i spokojnie czekałam na peronie aż przyjedzie pociąg. Podróż minęła mi bardzo szybko! Niby to aż 40 minut, ale przez to, że słuchałam muzyki i pisałam z Julką, jakoś wcale tego nie odczułam! 
 Dobra, dojechałam, jestem na peronie i dzwonie do Julii,mówię jej, że właśnie wysiadłam z pociągu, a ona na to, że się troszkę spóźni, bo nawigacja szwankuje.No ale cóż! Nic nie poradzę. Usiadłam na ławeczce przed dworcem. To był chyba najpiękniejszy moment! Wstałam, bo Jul powiedziała, że jest już koło dworca, rozmawiałam z nią przez telefon. Zaczęłam się rozglądać i powiedziała do mnie ''Chyba cię widzę..A nie to nie ty.....czekaj, czekaj! czy ty się właśnie odwróciłaś?'' a ja ''Taaaak''. Ona mnie już widziała, po chwili ją zauważyłam i zaczęłyśmy do siebie biec! Oczywiście na sam początek biiiig hug przez 5 minut i gadanie ''o boże nie wierzę!!'' .To było na prawdę urocze ♥
 Po naszym wielkim hugu, przywitałam się z mamą i siostrą Julki, po czym poszłyśmy w stronę samochodu, żeby dostać się do magnolii [dla niewtajemniczonych, taka galeria handlowa we Wrocławiu]. W aucie nie odbyło się bez miliona selfies i gadania ''jak to super, że cię widzę!'' :). Julcia wręczyła mi wtedy cudowny naszyjnik z napisem ''forever sisters'', oczywiście ona też taki ma! Ja noszę go codziennie, nie wiem jak Jula, ale wydaje mi się, że ona też! :)
Dotarłyśmy do magnolii i zaczęłyśmy chodzić po sklepach. Jak to my, poszłyśmy do przymierzalni i zaczęłyśmy robić sobie fotki! Przecież trzeba było to upamiętnić jak największą ilością zdjęć! W jednej z nich nas wyrzucili...chyba za głośno się śmiałyśmy, haha!
Pod koniec wybrałyśmy się do starbucksa. Ja kupiłam waniliowe frappucino, a Jula karmelowe!
Kubeczki zatrzymałyśmy sobie jako pamiątkę, ja na swoim napisałam ''04.04.2014 Jula, Zosia-internet friends ♥'' :). Teraz stoi sobie dumnie na półeczce w moim pokoju! Niestety wszystko bardzo szybko minęło i przyszedł czas na pożegnanie! Nawet nie zdążyłyśmy tego zrobić porządnie, bo Jula z mamą spieszyła się na autobus do Jeleniej. Dlatego szybko się przytuliłyśmy, pożegnałam się z jej mamą i siostrą i poleciałam do samochodu. Wracałam z moją siostrą i jej chłopakiem [pozdrawiam! :D]. W drodze powrotnej dużo smsowałyśmy! Po powrocie od razu weszłyśmy na skejpa i gadałyśmy do północy, albo i dłużej!
Julka, dziękuję ci za najwspanialsze 3 godziny w moim życiu! <3
--------------------------------
Huh, ale się rozpisałam! Mam nadzieję, że ktoś przeczytał do końca, a jeśli tak, to proszę o komentarz :).
No to do następnego, kochani! :*

You Might Also Like

13 comments

  1. Cudny post *.* Cieszę się, że się spotkałyście ;)
    zapraszam
    lubaszekx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju , jakie urocze :*
    http://www.simplefashioneffect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam tą historie bodajże 4 lub 5 raz, a nadal wydaje mi sie świetna!
    Kilometry nie istniały i istnieć nie bedą! :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło że sędziłyście razem tak wspaniały dzień :*** ♥

    Pictrue-ofme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku jak słodko :3
    Moje dwie slicznotki <33
    Wyobrazam sobie waszą radość ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. To super, że się spotkałyście. Ostatnio dużo blogerek poznaje się przez internet i potem się spotykają. :)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie jeżeli spotkałyście się :) Na prawdę teraz wiele blogerek łączy się później nawiązują współpracę a nawet przyjaźń ♥ Zajrzysz? Mój blog nie liczy tak wiele odsłon więc będzie to dla mnie bardzo ważne :*
    http://worldbyweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dotrwałam do końca, to smutne, że to co dobre tak szybko mija ;c
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia,pięknie razem wyglądacie,masz szczęście,że posiadasz taką przyjaciółkę ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. http://adziabadzia13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram