Lifestyle?

14:49

Cześć! :)
Od kilku dni męczy mnie pewien temat, a mianowicie powrót do lifestylowych postów. Ciągle mam ochotę napisać tu coś lifestylowego, ale mówię ''nie,to modowy blog'' i już sama nie wiem co robić. 
W sumie to mam zamiar powrócić do lifestylu.Lubię to robić, lubię o tym pisać, lubię się wypowiadać na różne tematy, dlatego uważam, że to słuszna decyzja. Z mody nie rezygnuję, ale nie będzie to w każdym poście. Teraz mój blog zajmuje się tematyką ''lifestyle&fashion''. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe i spodoba wam się ta informacja, bo z tego co wiem- wiele osób lubiło moje lifestylowe posty.
W takim razie do następnego! :*

You Might Also Like

14 comments

  1. Tak. Zdecydowanie wolałam poprzednie posty.

    Pastelowe-niebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają i te i te , ale lepiej że postanowiłaś wrócić do lifestylowych postów ;)

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem czasem fajnie napisać o czymś innym :)

    Pictrue-ofme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że będziesz pisała posty lifestylowe. ;))


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuszna decyzja. :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za! Lifestylowe posty są świetne, tez do nich niedawno powróciłam! :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, uwielbiam posty lifestyle i mam nadzieję, że na pewno do nich wrócisz. :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam, takie posty o wszystkim i o niczym. Wróć do nich! ;)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham te posty i tamte... wszystkie :)
    Dobrze że zmieniłaś zdanie :)
    Kocham twojego bloga :-)

    ___________________________________________________________-
    klaudia-klaaudia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie twoje posty kocham, więc taka mieszanka będzie niesamowita :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Słuszna decyzja :)
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcie! :) Czytam z chęcią wszystkie Twoje posty ;D

    http://kikaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram