New in!

20:05

Tak, dokładnie! Dziś przyszła paczka z choies.com! Jestem meeega zadowolona, jak zwykle. Jakość ich ciuchów jest bardzo fajna, a materiał przyjemny w dotyku. Bardzo żałuję, że spodenki z simpsonami są na mnie o wiele za duże [weszły by tam dwie ''ja''] także niestety z nimi nie pojawi się stylizacja, ale z arbuzową koszulką może już niebawem! :)

OTHER SHOPS
Kupiłam je już ponad tydzień temu, ale jakoś nie miałam okazji ich pokazać, dlatego robię to dziś.
Są to czarne trampki przed kostkę na lekkiej platformie. Kiedy je pierwszy raz zobaczyłam zakochałam się w nich i stwierdziłam, że muszą być moje! Kupiłam je w sklepie Sinsay za 59.99 :)

Na dziś to wszystko, to tylko taki szybki pościk, w piątek mam zamiar dodać stylizację, więc czekajcie na nią! :)
XOXO

You Might Also Like

14 comments

  1. Sinsay nie dawno pojawił się w moim mieście, więc muszę niebawem go odwiedzić! Buty są świetne, chętnie bym sobie je kupiła, lecz jak już mówiłam jestem za wysoka. :cc
    Czekamy na stylizacje. :))

    Pozdrawiam,
    monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę współpracy z choies ;))
    Cudne spodenki szkoda ze nie pasują :p
    czekam na stylizacje <33
    Zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny post ! :) rzadko widzę tak idealnie dopracowane posty ,a to jest 1 z nich ! <3

    + Bardzo proszę o kliki w najnowszy post, odwdzięczam się tym samym i obserwacją (z góry dziękuję)
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ubrania! Na początku myślałam, że te trampki są brązowe hahha. :D


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzka i spodenki :) Mam te spodenki, tylko ciemniejsze. Na mnie też są lekko za duże, no ale jakoś w nich będę chodzić ;d

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)


    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bluzka <3
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy <3
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzka :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzka jest świetna, a najbardziej podobają mi się spodnie. Czekam na outfit z tą bluzką bo może być ciekawie. A co do spodni to może jakoś da się paskiem ? czy coś.

    przy odrobinie czasu zapraszam na notkę o creepersach :) :
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/04/creepersy-wady-i-zalety.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Szorty są super :)
    rosyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne szorty, już któryś raz słyszę o tym, że są takie duże. Gratuluję współpracy z choies :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne szorty i ta bluzka <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne rzeczy Zosia :) Buty widziałam już na instagramie!
    Mój blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężko wybierać rozmiar spodni na internecie :/ Otrzymane przez ciebie rzeczy są cudowne ! :D

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram