Sunny!

20:44

Cześć!
Od kilku dni mamy pięęęękną, wiosenną, słoneczną pogodę, a żeby jeszcze tego było mało-pod koniec dnia zawsze pada i jest burza! Cudownie! Uwielbiam takie dni :).
Tak, ostatnio nie miałam weny na pisanie, dlatego nic się tu nie pojawiło od niedzieli.Może to i dobrze? Bo w sumie po co pisać na siłę? :P.
Jak w takim razie spędzałam ostatnie dwa dni?
Tak, dokładnie! Ciągle leżałam w łóżku z jakimiś smakołykami i oglądałam gossip girl, z przerwami na wysyłanie snapów na snapchacie. Wiem, pisałam wam, że spędzę tą przerwę aktywnie, nie zmarnuję jej, ale proszę. Od środy- czwartek, piątek, sobota-sprzątanie, niedziela,poniedziałek-święta, no a później jakoś tak zleciało..Dlatego postanowiłam wziąć się w garść i..zacząć biagać!
Na razie też mi się to nie udało..Ale przyrzekam, że jutro wstaję o 6 i idę biegać! haha..miejmy nadzieję, że się uda! :).
Z racji iż w wielkanoc po południu było bardzo słonecznie wyciągnęłam mamę i siostrę na małą sesję.Efekty? :
kochane siostrzyczki ♥♥♥
Oczywiście to nie wszystkie, bo resztę zostawiam na następne posty! :).
Na dziś to koniec, mam nadzieję, że wam się spodobał post!
Do następnego! :*

You Might Also Like

21 comments

  1. Ja również miałam aktywnie spędzać przerwę, ale nie wyszło. trzymam kciuki. Ładne zdjęcia.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. JEJ! Nowy post! <3
    Uwielbiam Twojego bloga, dlatego bardzo się cieszę, że dodajesz tu kolejną notkę. Owszem, spodobał im się post, nie mogę się doczekać kolejnego! :))).
    Śliczne zdjęcia. Aktywnie - spędziłam to tak samo jak Ty. Ja też pewnie zacznę biegać, o taak. ^_^
    http://wiktoria-bemine.blogspot.com
    ps: kiedy nowy filmik na Twoim kanale na youtube? mogłabyś zrobić ''co jest z mojej torebce?'' albo ''ulubieńcy kwietnia'' :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. <3
    ja też zawsze się zbieram na trochę ruchu, ale jak przychodzi co do czego to nigdy mi sie nie chce ..
    zapraszam na mojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia.ja nie lubię jakoś tego serialu Gossip Girl ;/

    http://strawberry-smilee.blogspot.com/2014/04/50-faktow-o-mnie-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia. :)
    Oby wyszło Ci coś z tego biegania ;d
    mój blog- KLIK - zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, do twarzy Ci w tym wianuszku :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia. 3 -najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh,na pewno Ci się uda :) śliczne zdjęcia i wianek.

    Pictrue-ofme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę trzymać kciuki, zwłaszcza, że sama wciąż staram się zabrać do biegania ;)
    Śliczna spódniczka :) Uwielbiam Gossip Girl! Własnie mi przypomniałaś, jak dawno już tego nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne zdjęcia *-*
    Ja też mam zamiar zacząć biegać ale nigdy mi jakoś to nie wychodzi haha

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia <3
    trzymam kciuki za bieganie xD podziwiam ;))
    też uwielbiam burze :3
    śliczne siostry <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia <333333

    Ty taka śliczna i twoja siostra też sweet <333

    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja nie lubie burzy, ale fajnie ze cieplo ;)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne zdjęcia, bardzo ładna stylizacja i śliczny wianek. Jesteście podobne z siostrą :)

    http://unbeending.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju , jesteś taka śliczna , zakochałam się w twoim lookbook'u. Tak przy okazji , gdzie wy wszyscy oglądacie te gossip girl ? :O

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. oo plotkara wszystkie odcinki oglądnęłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia z bieganiem! :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Post świetny,taki że czytałam go z 2 razy. Zdjęcia cudne,jesteś bardzo fotogeniczna. Zaobserwowałam będę tu wpadać częściej! <3
    http://martha33.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  19. super efekty, piękne są te zdjęcia! :)
    też miałam słoneczną pogodę! :)
    i tak bardzo bym chciała zacząć biegać, ale nie mogę się przełamać, strasznie mi się nie chce. Zazdroszczę! :)

    http://neverlosehopeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram