Sweet toast.

19:04

Cześć!
W dzisiejszym poście postanowiłam, że pokażę wam mój sposób na słodkie tosty.
Tosty z serem to już monotonia? Odmień je, zrób je na słodko!
Czego potrzebujemy?
-1 banan
-4 truskawki
-chleb tostowy
-nutella
----------------------
1.Truskawki myjemy. Owoce kroimy w plasterki.
2.Chleb tostowy smarujemy nutellą.
3.Pokrojone owoce kładziemy na chleb.
4.Nasze tosty składamy...
5....i wkładamy do tostera!
----
6.Czekamy aż się lekko zarumienią i voilà! 
-------
Możemy cieszyć się ciepłymi i co najważniejsze słodkimi tostami! Monotonii mówimy nie!
Mam nadzieję, że spróbujecie! Jeśli tak- dajcie znać w komentarzu czy wam smakowało :).
Takie tosty bardzo dobrze smakują z pysznym kakao!
------
Na dziś to raczej wszystko, bo muszę się przygotować na jutro do szkoły.
Jeszcze tylko jutro 4 lekcje [z czego 2 to rekolekcje] i wolne aż do 29 kwietnia! Postaram się tych dni nie zmarnować :).
Do następnego! :*

You Might Also Like

16 comments

  1. wygląda bardzo smakowicie,aż sama chciałabym takie coś zjeść ;* świetny pomysł na posta (te kanapeczki z nutellą <3) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie!! Pozdrawiam z biedronki bo właśnie kupuję produkty haha. Za niedługo spróbuję. Dziękuję za pomysł na kolację. Zrobię ciepłe kakao i oglądnę sobie plotkarę- zapowiada się cudowny wieczór.
    przy odrobinie czasu zapraszam : http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/04/must-have.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm. *.*
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W weekend postaram się zrobić takie tosty :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jadłam już i są przepyszne.! :)
    jednak ja nie dodałam banana, ale spróbuję z bananem :>
    świetny pomysł.

    zuuzia-zuuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na pewno spróbuję, ale właśnie skończyły mi się truskawki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam <3 Jak będę miała truskawki to napewno takie zrobie :)
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, z chęcią spróbuje! :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tylko będą truskawki takie z pola to z chęcią zrobię :) Bo na te z paczki z hipermarketów mam uczelenie :(
    Zapraszam do mnie ♥
    http://dominiqalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm pysznie to wygląda :)

    Pictrue-ofme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pysznie wyglądają :3
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam :3 pysznie to wygląda
    Chyba sobie takie zrobię

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno wypróbuję, bo wyglądają sssmakowicie (♥) ;D

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm ale pysznie wyglądają!

    oxdragonxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram