♡ 50 rzeczy, które sprawiają, że jestem szczęśliwa ♡

10:00

Heeeej!
Dziś piątek, co oznacza, że za dwa dni wracamy do szkoły. Dobija mnie ta myśl, bo w tygodniu mam zapowiedziane już 3 sprawdziany, ale nie o tym dzisiaj!
Dziś mam dla was tematyczny post, a mianowicie są to rzeczy, które sprawiają, że jestem szczęśliwa!
No to zaczynamy!
♡  tumblr   ♡   laptop   ♡   moi kochani czytelnicy   ♡   wianki   ♡   czekolada   ♡   gossip girl   ♡   rodzina   ♡   moi idole   ♡   blogowanie   ♡   herbata   ♡   przyjaciele   ♡   creepersy   ♡   spódniczki   ♡   internetowe przyjaźnie   ♡   koty   ♡   nagrywanie na youtube   ♡   świeczki   ♡   myśl, że w wakacje pojadę do Julki na kilka dni   ♡   muzyka   ♡   myśl, że mam tak wspaniałych bliskich   ♡   arizona   ♡   listy   ♡   piercing   ♡   skype   ♡   fotografia   ♡   wekeendy   ♡   wakacje   ♡   lato   ♡   basen na oławie   ♡   instagram   ♡   DIY   ♡   moda   ♡   miłe smsy   ♡ kokardki   ♡   kwiatuszki   ♡   dziewczęce wzorki   ♡   crop topy   ♡   wspomnienia   ♡   pastelowe kolory   ♡   zakupy   ♡   seriale   ♡   pasje   ♡   grube skarpety   ♡   sesje zdjęciowe   ♡   przerabianie zdjęć   ♡   pastel goth   ♡   simsy   ♡   wycieczki szkolne   ♡   uzasadniona krytyka   ♡   lody śmietankowe  
| wianek-DIY| katana-f&f|spódniczka-sheinside|koszulka-c&a|

Mam nadzieję, że ten post wam się spodobał! 
Macie ze mną coś wspólnego? Was też uszczęśliwia coś, co uszczęśliwia mnie? 
Do następnego!

You Might Also Like

29 comments

  1. Jak zrobiłaś taki piękny wianek? Śliczne zdjęcia,mnie podobne rzeczy uszczęśliwiają :)

    Pictrue-ofme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podobne rzeczy mnie uszczęśliwiają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładny wianek. Mnie uszczęśliwiajaą podobne rzeczy.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku przeczytałam miłe simsy ^^
    Mnie również bardzo uszczęśliwiają wianki, zwłaszcza, że nauczyłam się sama je robić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile ty już masz tych wianków :D
    Ja w sumie z tymi rzeczami mam podobnie :)

    STRAWBERRY-SMILEE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tego typu posty! Jak zwykle twoje zdjęcia są fenomenalne :) No i ten wianek! Może kiedyś zrobisz posta DIY jak robić taki wianek? :)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy dużo wspólnego :)

    http://doominiika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Muzyka także sprawia że jestem szczęśliwa! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy bardzo wiele wspólnego, myślę, że około 40 rzeczy mamy wspólnych, może nawet więcej :P

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianek jest genialny!:)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, ja mam chyba ponad połowę rzeczy wspólnych, albo prawie wszystko ! :)
    ja mam 2 sprawdziany, ale do jednego jestem prawie nauczona.
    śliczny wianek <3
    obserwuję,
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wianek genialny! Uroczy! Ciekawy TAG. Mamy około 30 rzeczy wspólnych!
    Zapraszam : http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/05/hello-may.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Większość mamy wspólnego. :)


    onthewaytoperfectionn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobne rzeczy mnie uszczęśliwiają :)
    Genialny ten wianek <3
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Mam bardzo podobnie :) Śliczne zdjęcia i wianek! :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mam mniej więcej podobnie ;)


    sumcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podobne rzeczy uszczęśliwiają!
    Świetny wianek. :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku piękny wianuszek zrobiłaś *.*
    Mnie podobne rzeczy uszczęśliwiaja szczególnie simsy i wianuszki XDD
    cudowne zdjęcia <33

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest wiele rzeczy, które wspólnie nas uszczęśliwiają :)
    Ten wianek jest rewelacyjny!
    http://sweet-dol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie również uszczęśliwiają te rzeczy :)) Powodzenia na sprawdzianach ;*

    Alex-bloguje.blogspot.com

    Zależy mi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś bardzo ładna i ślicznie wychodzisz na zdjęciach. :) Cudowny wianuszek!

    Zapraszam do mnie: jozeefinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mamy ze sobą coś wspólnego, chociażby tumblr, który kocham bardzo.
    ❤ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny wianek. Mamy ze sobą wiele wspólnego
    Pozdrawiam :*
    tyglysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wianek cudny :)


    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia !

    karlasobie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny wianek! <3

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiankiiiiiiiii <3
    Basen na Oławie? Jesteś z Oławy? :o :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram