Creepersy-najczęściej zadawane pytania, wady, zalety.

14:34

Hei!
Dużo osób na asku pyta się o creepersy. Czy warto kupić, czy wygodne, ile dałam za swoje.
Dlatego też postanowiłam napisać o nich post. Wypiszę tu wszystko co wiem na ten temat. Wady, zalety, odpowiem na najczęściej zadawane pytania. Od razu mówię, że nie jestem specjalistką, mam dopiero swoją drugą parę. Osoby niezainteresowane proszę o opuszczenie bloga aż do czasu pojawienia się interesującego dla nich posta :). No to zaczynamy!
1.Czy warto kupić creepersy?
Moim zdaniem tak, szczególnie polecam je dla tak niskich osób jak ja [mam 152cm wzrostu, creepersy dodają mi 5! :)]. Wielu osobom się one nie podobają. Rozumiem i szanuję ich zdanie, bo mi też nie wszystko się podoba.Ale tutaj apel dla osób, które własnie zastanawiają się czy kupić creepersy. TAK! Kupujcie, naprawdę polecam! :)

2.Czy są wygodne?
Kwestia przyzwyczajenia. Na początku wiadomo, wydają się być cięzkie, czuje się tą wysokość, ale wystarczy pochodzić w nich trochę po domu, rozchodzić je, wyjść w nich na spacer z psem i możecie w nich już śmigać całymi dniami. Creepersy to są buty, które muszą być dostosowane do stopy i mówię to z własnego doświadczenia. Nie kupujcie za dużych. Ja kupiłam, i teraz mam. Mam w nich watę, a w dodatku, żeby mi się nie ześlizgiwały z nogi muszę mieć na sobie dwie pary skarpetek haha. Dlatego nie chodzę w nich do szkoły, a chciałabym.

3.Ile kosztują?
Cena wacha się [mówię o zwykłych czarnych, na podwójnej podeszwie] od 150-300zł. O oryginalnych nie mówię, bo ta cena jest komiczna. Mi udało się upolować je za 60zł w nienaruszonym stanie. Poszukajcie u siebie w okolicy, czy ktoś nie ma
do sprzedania, bo na prawdę, bardziej opłaca się kupić 3 razy używane za ponad połowę mniejszą cenę, niż nowe [niczym nie różniące się od tych używanych] za więcej pieniędzy.

4.Gdzie kupić?
Tak jak pisałam w poprzednim podpunkcie. Poszukajcie w okolicy. Jeśli nie znajdziecie, a bardzo chcecie je mieć pozostaje wam zamówienie ich na stronach typu DeZee, allegro, tablica itp. Jeśli nie boicie się ryzykować możecie też zamówić je na zagranicznych stronach jak np. ebay, rosewholesale,choies i inne.

5.Czy są wytrzymałe?
Powiem tak: do pewnego stopnia są. Słyszałam o wielu przypadkach gdzie podeszwa po prostu złamała się do długim czasie chodzenia.U mnie na szczęście się tak nie stało, mam tak tylko z trampkami na platformie, które kupiłam we wrześniu, ale to nieważne. Creepersy są dość wytrzymałymi butami, jednak nie gwarantuję, że po roku codziennego chodzenia podeszwa nie rozklei się, lub nie złamie.
Wady:
-ciężkość chodzenia na początku
-obtarcia
-łamliwość podeszwy

Zalety:
+5 cm w górę
+oryginalny wygląd
+niepowtarzalność
+odwalają całą robotę w prostym outficie
Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Jeśli macie/mieliście creepersy napiszcie w komentarzu co o nich sądzicie.
Do następnego :*

You Might Also Like

24 comments

  1. Musze przyznać, że są całkiem całkiem. Kiedyś mi się bardzo podobały, później znów nie i tak w kółko ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam takie w jednym sklepie NIE oryginalne ale bardzo tanie bo za 39,99 i chyba sobie je kupię. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fajne creeprsy, ja chyba bym nie umiała w nich chodzic.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym znalazła tanie to chętnie bym kupiła, ale na pojedynczej podeszwie :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam ale chciałabym mieć, jednak dla mnie minusem jest to że dodają 5cm ponieważ mam 175cm wzrostu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham creepersy *.*
    Najlepsze buty jakie miałam ;))
    Świetny post bardzo przydatny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem ani zwolenniczką , ani przeciwniczką creeps'ów. Ale po przeczytaniu tego postu chyba rozważę ich zakup. Również jestem niska, bo 156 cm to nie dużo. No i najbardziej przemówiło do mnie to, ze są bardzo oryginalne, a ja uwielbiam takie rzeczy :)

    http://hiashd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają te buty, a po Twoim poscie jeszcze bardziej mi się spodobały, ale myślę, że nie będą mi zabardzo pasować, a bardzo bym je chciała :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Baardzo podobają mi się te buty! :)

    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałam kupić ale zrezygnowałam z nich :)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę bucików
    Są naprawdę świetne wiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te buty, strasznie chciałabym je mieć! Nie tylko ze względu na te dodatkowe 5 cm ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post.Przeczytałam.Niestety za tymi butami akurat nie przepadam, ale nie szkodzi:) Każdy ma inny gust. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://by-paulinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. też polecam! :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dawnien dawna o nich marzę ale jeszcze się waham ^7^

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post :) od jakiegos czasu zastanawiam sie nad kupnem creepersow i bardzo fajnie jest przeczytac taki interesujacy post :) wiecej takich recenzji bo milo siw czyta :)
    http://natalla-nasti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie dzisiaj przyszły do mnie creepersy, które zamówiłam na allegro. Pochodzą one z Chin, nie są oryginalne, ale naprawdę godne tych chyba 60 zł, które wydałam. Są dość lekkie jak dla mnie i nie są jakoś bardzo wyczuwalne na nodze, ale najpierw muszę jednak je porządnie przetestować, by bardziej się w tym temacie wypowiedzieć. Póki co, jestem z nich zadowolona, baaaardzo :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam Creepersy tylko, że trzeba chodzić z wyprostowaną stopą bo platforma się nie zgina.

    OdpowiedzUsuń
  20. A jak ktoś ma 175 jak ja xD mi się bardzo podobają ale przez mój wzrost trochę się obawiam :c

    OdpowiedzUsuń
  21. A jak ktoś ma 175 jak ja xD mi się bardzo podobają ale przez mój wzrost trochę się obawiam :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ja mam 178 i mam zamiar sobie je kupić xD

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram