✿ Daisy ✿

17:23

Cześć!
Wczoraj po powrocie do domu byłam bardzo zadowolona, bo przyszła paczka z rosewholesale.com . Szczęśliwa otwieram ją i co widzę? Sweter jest CAŁY BRUDNY w dodatku śmierdział jak jakieś błoto. Pierwszy raz byłam tak bardzo niemile zaskoczona jakością czegokolwiek ze współpracy. Nie będę wstawiać jej zdjęcia po wypakowaniu z paczki, bo nie chcę jeszcze bardziej ośmieszać tej firmy. Mam tylko nadzieję, że nikomu się to nie przytrafi. Zaczęłam współpracować z tą firmą, ponieważ Ola mówiła, że wszystko jest fajnie, dlatego się skusiłam. Czekałam na paczkę 2 tygodnie, więc to nie tak dużo jak na zagraniczną firmę, jednakże bardzo byłam zszokowana, że coś takiego w ogóle miało miejsce. Bardzo chciałam mieć taki sweter w stokrotki, od kiedy zobaczyłam go na tumbrl. Kiedy ujrzałam, że rosewholesale ma go w asortymencie od razu zamówiłam! Ugh, dobra, skończmy temat brudnego swetra. Zamówiłam też naszyjnik, który pokażę w kolejnym poście.
-------
Dziś minął mi bardzo fajnie dzień. Umówiłam się z Kariną na pizzę i sesję. Wyruszyłyśmy ok 12:40.Zrobiłyśmy zdjęcia i zaczęło grzmić, więc poszłyśmy do pizzeri. Zaczęło strasznie lać i już myślałam, że będzie powódź, serio haha. Na szczęście godzine później się rozpogodziło. Wróciłam do domu, nagrałam filmik [przerobie i dodam jutro] i zabrałam się za przerabianie zdjęć. Wieczór mi minie leniwie, może w końcu skończę oglądać Plotkare. Co będę robić ze swoim życiem po skończeniu jej? Haha. Dobra, zostawiam was z resztą zdjęć i lecę!




|kapelusz-nn|okulary-h&m|sweter-klik|legginsy-h&m|buty-szafa brzeg|
Do następnego! :*

You Might Also Like

27 comments

  1. Szkoda, że sweter był jak był, ale widzę, że teraz jest ok :)
    PIERWSZE ZDJĘCIE MEGA <3

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wyślesz im uwagę na maila. Poza tym sweter jest ładny. Pasuje do tej stylizacji, a właściwie to on tu odwala całą robotę :)

    zapraszam - http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/05/blue-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie nie fajna ta sytuacja ze swetrem, ale dobrze, że teraz dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutka <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tym swetrze :) Ja dziś w swetrze bym się chyba ugotowała bo było 27 stopni. A u Ciebie tak zimno? :o

    http://hiashd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tym pierwszym zdjęciu wyglądasz jak rodowita Japonka ^^
    Oj, uwielbiam Plotkarę! Jeden z lepszych seriali, jakie oglądałam, ale kiedy już go skończysz, nie martw się, jest jeszcze dużo inny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że tak wyszło, jednak na zdjęciach wygląda ładnie :)
    Mam pytanko: w jakim programie obrabiasz filmiki?
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny sweterek ♥

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Codowne zdjęcia , zwłaszcza pierwsze przepiękne <3
    Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno to tylko jednorazowa ,,pomyłka". Zamów coś jeszcze, i zobacz czy będzie tak samo.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chciałabym mieć ten sweter, założyła bym go do boyfriendów bo wg mnie najlepiej do nich pasuje.
    Pozdrawiam ;*
    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweter ! :) ładne zdjęcia !
    http://pictrue-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia !! Idealnie pisany tekst , jesteś wspaniała :')

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że w takim stanie został wysłany ten sweterek, ale teraz wygląda znakomicie.
    Bardzo ładne zdjęcia, najbardziej podoba mi się 1.
    http://tyglysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny sweterek :)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny strój , nie jesteś kolejną dziewczyną w jeansach i t-shircie :D
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne ubrania :* No to współczuję tej nieprzyjemności...

    lovebooks777.blogspot.com
    fotografiazpieknem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. brudy sweter :o ? ślicznie wyglądasz w takich okularach.ostatnio podobają mi się wszystkie rzeczy na których znajdują się stokrotki.uwielbiam to, jak lekko i pogodnie piszesz :)

    sumcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie słyszałam o tej firmie,ale jeśli sweter przyszedł brudny to na pewno jakość tej firmy nie jest wysoka choć z drugiej strony jeśli to się stało jeden raz to jest dobrze i nie koniecznie firma jest zła.Bardzo ładnie Ci w takich okularach.Myślę,że było bardzo fajnie na pizzy i na sesji,bo zdjęcia są piękne i ich jakość jest cudowna.

    MÓJ BLOG , ZALEŻY MI

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także nie słyszałam o tej firmie. Miejmy nadzieję, że to jednorazowy incydent, wypadek przy pracy. Sweterek naprawdę bardzo ładny. :)
    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny sweterek :3
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny ten sweter, ale trochę głupio z ich strony że przyszedł brudny :/
    Wpadniesz do nas? Poklikasz w linki?
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/05/oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie wiedziałam, że taka firma jest :o Sweterek ładny, tylko niespodzianka nie była miła :)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak nawiązujesz współprace z różnymi firmami?

    Pozderki, Zuza <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram