Friendship.

18:58

Cześć!
Dziś przychodzę do was z postem o przyjaźni. Tym razem nie o tej internetowej. Opowiem o mojej, o naszych zdarzeniach, przeżyciach i wspomnieniach. Niestety nie wszyscy mają przyjaciół, i bardzo współczuję tym osobom. Mnie Bóg obdarował tak wspaniałą przyjaciółką jak Marti<3 Znamy się praktycznie od piaskownicy, bo nasi rodzice znają się bardzo długo. Zaczęłyśmy się przyjaźnić gdzieś tak kiedy ja miałam 8,ona 7 lat. Tak mi się kojarzy, bo nawet nie pamiętam dokładnie, tak dawno to było haha. Zaczęłyśmy się wtedy coraz częściej spotykać. Pamiętam dokładnie ten dzień, kiedy po raz pierwszy przyszłam do niej do domu, haha, byłysmy takie malutkie ♥
Nasze najlepsze przeżycia? wiele ich.
Najlepiej było, kiedy miałyśmy 8/9 lat i poszłyśmy do parku z lalkami barbie. Jako, że byłyśmy bardzo mądre postanowiłyśmy zbudować ''mostek'' do pewnej wysepki, która znajduje się na środku stawu. Nie dokończyłyśmy naszej konstrukcji, kiedy to ja wpadłam na pomysł, żeby przejść. Tak, przeszłam. Byłam w błocie po kolana, zostałam na tej wysepce i płakałam, płakałam, haha. Na szczęście pewni panowie czyścili akurat ten staw, więc M. wybawicielka poprosiła jednego z nich, żeby pomógł mi wrócić. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło i po całej akcji poszłyśmy do M. do domu, jej tata nam zrobił kakao, wyczyścił mi spodnie,a my grałyśmy w simsy. Pamiętam, jakby to było wczoraj.
Kolejne nasze the best przeżycie to to, kiedy miałyśmy 9/10 lat miałyśmy bardzo dużą fazę na stardoll.Byłyśmy u Marti same w domu i co? Wpadłyśmy na pomysł doładowania sobie superstar i stardolarów (wtajemniczoni wiedzą co to:)). Poszło...raz, drugi, trzeci..NABIŁYŚMY RACHUNEK na tak kosmiczną kwotę, że nie pamiętam nawet ile to było, ale było bardzo dużo, haha.
Mam takie szczęście, że na M. mogę zawsze liczyć. Przeżyłyśmy wiele kłótni, a mimo to nadal się przyjaźnimy. Dzięki M, za te wspaniałe lata <3
Z racji iż jestem bardzo dobrą przyjaciółką, na jej urodziny(9maj) zamówiłam jej rzecz, którą sobie wybrała z sheinside. Z tego co wiem, bardzo jej się podoba, haha. Cieszę się, że jest zadowolona.

koszulka-KLIK (będę wdzięczna za każdego małego klika ♥)
Mam nadzieję, że post wam się spodobał, i przeczytaliście całego, bo znów się rozpisałam, haha.
O czym chcecie kolejny post?
Do następnego! :*

You Might Also Like

19 comments

  1. Ja mam trzy wspaniałe przyjaciółki <3 Z jedną poznałam się, gdy miałyśmy 5 lat, z drugą, gdy miałyśmy 6, a z trzecią jak miałam 8, a ona 6.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze takije przyjaciółi <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała przyjaźń :)
    Też mam przyjaciół...
    Śliczne zdjęcia, pozdrawiam :*
    tyglysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne zdjęcia! <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mam jeszcze najbliższej przyjaciółki...

    lovebooks777.blogspot.com
    fotografiazpieknem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam fazę na stardoll. :D
    Również mam przyjaciółkę, którą znam od 11 lat. :'')
    Świetny design bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah, ojej, biedna w tym błocie :D
    To musi być coś niesamowitego przyjaźnić się z osobą, która zna nas praktycznie od zawsze :)
    9 maja to tak jak moja koleżanka, hah :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne zdjecia ♥
    http://pictrue-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha też kiedyś grałam w Stardoll ;D Zazdroszczę tylu świetnych przeżyć! Cudowne zdjęcia ♥

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. To pierwsze zdjęcie wymiata !!! Jesteście obie prześliczne. ! Świetny pomysł z tym nagłówkiem po lewej stronie ! <3

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam, zdjęcia boskie! A to ze Stardoll.. Rozwaliło mnie na łopatki :D

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że masz taką prawdziwa przyjaciółkę.
    ja też kiedyś miałam fazę na Stardoll haha i doładowałam sobie Superstar :DD

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. i co w końcu się stało z tym Stardollem hahha. Oj, ja też mam pełno wspaniałych przeżyć z przyjaciółką. Bardzo miły i zabawny post :D !

    sumcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam przyjaciółki, nawet dwie. Strasznie je kocham.

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka Marti jest świetna! Z każdym postem zaskakujesz mnie swoimi stylizacjami, Zolly. :)

    Zapraszam Cię również do mnie :) http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/05/blue-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Martki ma super bluzke *_*

    ZAPRASZAM NA BLOGA MOJEGO KOLEGI I PROSZE, ZEBYS MU ZOSTAWILA KOMENTARZ, BO DOPIERO ZACZYNA :( : http://pemq12.blogspot.com/
    ORAZ NA MOJEGO :) : http://pemq12.blogspot.com/
    Z gory dzieki

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniala przyjazn <3
    Zazdroszcze <3
    Ja mam 2 najlepsze przyjacioki <3
    Sliczne zdjecia *.*

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:
    http://claudiia-blog.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka sliczna bluzka martii ♡-♡

    ♡ Tinaa-Tinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zrobiłam kiedyś tak że ładowałam sobie superstar na stardoll i masę kasy wydałam hahaha


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram