♡ Internet friends ♡

13:55

 Heeeej!
Wczoraj już po raz drugi spotkałam się z moją kochaną Julciss. Moim zdaniem to spotkanie było o wiele lepsze niż pierwsze. Bo wiadomo, za pierwszym razem człowiek się trochę krępuje, stresuje..ale niepotrzebnie! 
Na szczęście miałyśmy o wiele więcej czasu niż za pierwszym razem, bo teraz było to calutki dzień! Umówiłyśmy się o 11, pod dworcem oczywiście. Kiedy się zobaczyłyśmy od razu zaczęłyśmy do siebie biec! (wszystko macie w filmiku, który jest na dole). Później nasze mamy się poznały, uzgadnianie, planowanie całego dnia. Na początku z Julką i jej mamą pojechałyśmy do ogrodu japońskiego. Było tam wspaniale! Na szczęście pogoda dopisała. Zrobiłyśmy tam duużo zdjęć , które będziecie mogli zobaczyć na dole :). Dzień wcześniej zaplanowałyśmy co ubrać, żeby wyglądać praktycznie tak samo i chyba nam się udało? :). Po ogrodzie japońskim pochodziłyśmy jeszcze koło hali stulecia. Fontanny i inne ciekawe rzeczy się tam znajdują. Akurat trafiłyśmy na jakąś okazję, bo było dużo coseplay'i (nie wiem jak odmienić :(( ). Z jedną z nich zrobiłyśmy sobie zdjęcie! :))
Wcześniej kupiłyśmy sobie baloniki z helem, żeby móc sobie ''śmiechowo'' pogadać. To też widzicie w filmiku, więc serdecznie zapraszam do obejrzenia go. 
Później wsiadłyśmy w tramwaj i dotarłyśmy do Magnolii Park, ponieważ tam czekała na nas moja mama i siostra. Zjadłyśmy wszystkie razem jakieś jedzonko w mac'u, pogadałyśmy i wyruszyłyśmy na zakupy, haha. Ja nie kupiłam wiele, bo w tym miesiącu mam wycieczkę klasową, więc nie chcę obciążać rodziców. Kupiłam strój kąpielowy, który jest mi właśnie potrzebny na tą wycieczkę i spódniczkę, zwykłą, czarną. Z Jull ustaliłyśmy na początku dnia, że pożegnamy się na spokojnie, a nie tak jak ostatnio. Niestety, nie wypaliło, bo jej mama chciała jednak wrócić wcześniejszym autobusem, więc musiały się spieszyć. Przytuliłyśmy się z Julką. Nie chciałam jej puszczać, ale cóż. Nasze pożegnanie miało miejsce w hmie, śmiesznie to musiało wyglądać z perspektywy osób, które nie miały pojęcia, że mieszkamy tak daleko siebie. Miałam tylko nadzieję, że ucieknie im tamten autobus i będą musiały wrócić następnym, haha.
Zaplanowałyśmy sobie już wakacje! Ale to opiszę w poście o planach na wakacje, który pojawi się w czerwcu :)). Po tym jak Julka poszła zdałam sobie sprawę jak dużo ona dla mnie znaczy. Mimo tych kilometrów, przyjaźnimy się, ufamy sobie. To jest cudowne i na prawdę polecam wszystkim mieć internetową przyjaciółkę! Anyway, trochę się rozpisałam, jak nie ja, haha. Mam nadzieję, że ktoś przeczytał ten post do końca. No i tak jak obiecałam, zostawiam was ze zdjęciami i filmikiem!














Kilometry?
NIE ISTNIEJĄ!

You Might Also Like

28 comments

  1. Ja przeczytałam do końca! Boże tak ci zazdroszczę tej przyjaźni przez internet! Suuper musi być takie uczucie! Jak zwykle zdjęcia piękne :)
    Pozdrawiam :*
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, świetnie wyglądacie! :) Prawie jak siostry!
    Fajnie, że udało Wam się spotkać, oby było tych spotkań jak najwięcej :)
    Zawsze chciałam mówić tym zmienionym głosem, dzięki tym balonom z helem, ale nigdy nie było okazji :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam do konca! Takie przyjaźnie są wspaniałe! A jednak, kilometry nie isnieja. :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia a filmik mega ! Super że się znowu spotkałyście ♥

    http://pictrue-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam! Śliczne zdjęcia i filmik mega pozytywny! Mam nadzieje, że ja też kiedys się spotkam z moją przyjaciółką, a wy jesteście mega motywacją! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam :3 Jeeeeju, cieszę się , że udało Wam się już drugi raz spotkać, no i życzę Wam więcej takich spotkań ! Ja ma m dwie internetowe przyjaciółki i wierzę, że też kiedyś mi się uda je zobaczyć na żywo :) Ładne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam wszystko bo ja tak samo w sobotę spotkałam się ze swoją internetową przyjaciółką tyle że pierwszy raz. I również planujemy wspólne wakacje <3

    happiness-29.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie mieć taką przyjaciółkę :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie Wy jesteście słodkie *O*
    Filmik genialny, najlepszy moment gdy się zobaczyłyście, to było cudowne :'))
    Na prawdę zazdroszczę Wam takiej przyjaźni ♥

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku to naprawdę piękne, że pomimo tylu kilometrów wasza przyjaźń jest prawdziwa <33
    Dajecie mi siłę ♥
    Kiedy na was patrzę od razu się uśmiecham :** dziękuję <3
    piękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam. Cudowny daily vlog, świetne zdjęcia. :* Ale ta Julka wysoka o.O
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, ale zazdro :c

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszcze wam takiej przyjazni <3
    Sliczne zdjecia *.*

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    http://claudiia-blog.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądacie na prawdę na takie szczęśliwie, zazdroszczę Wam !
    wyglądacie jak siostry :) ja niestety nie doznałam takiej przyjaźni, ale wierzę, że może kiedyś się uda :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę takiej przyjaźni. Życzę Wam, abyście miały możliwość widywania się częściej niż raz na miesiac. Mimo tego, iż filmik był krótki to i tak był ciekawy i fajny.

    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/05/angry-birds-by-lumene.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja przeczytałam do końca! :)
    Też mam internetową przyjaciółkę, rozumiemy się jak z nikim innym. Niestety nasi rodzice nie wyrażają zgody na spotkanie :(

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwie z najlepszych blogerek i to razem <3 ! Uwielbiam Was :) oby więcej takich spotkań.
    ja nie mam internetowej przyjaciółki, ale kto wie?

    sumcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteście obie bardzo ładne , też mam 14 lat ;)
    Bardzo ładne zdjęcia i zapraszam do mnie ;)
    http://my-life-is-valuable.blogspot.com/2014/05/session-on-saturday.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale zazdroszczę! Takie spotkanie musiało być naprawdę mega. :)
    Zdjęcia świetne, tak ładnie ze sobą wyglądacie. xD

    http://hiashd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądacie tak samo ubrane :) fajny vlog xd

    OdpowiedzUsuń
  22. No to gratuluję spotkania! ;)) Wyglądacie słodko w tych ubraniach, zupełnie jak bliźniaczki ;*

    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*
    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia ZAPRASZAM DO MNIE CIEKAWA PROPOZYCJA

    http://blueberryandblackberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. oo fajny filmik i zdjęcia! Szkoda, że mieszkacie tak daleko od siebie :/
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside,będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. super blog ;*
    obs=obs? Ty zacznij, a ja na pewno skończę ;D
    http://sophieandmaryxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. mozna wiedziec skad szablon na bloga :) >

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram