Jak to jest mieć internetową przyjaciółkę?

19:15

Hej!
W dzisiejszym poście opiszę wam jak to jest mieć internetową przyjaciółkę. Osoby, które ją mają same dobrze wiedzą, ale mimo to, postanowiłam napisać ten post!
Ja mam trzy internetowe przyjaciółki: Julkę, Julitę i Anitę.
Z Julką spotkałam się raz, w sobotę widzimy się już po raz drugi<3
Niestety z Julitą i Anitą się nie widziałam, ale wierzymy, że kiedyś się spotkamy!
Ogólnie w tym poście wymienię wam wady i zalety posiadania internetowych przyjaciół.
 Zalety:
♡ Gadanie na skype godzinami
♡ Wyczekiwanie na wspólne spotkanie
♡Spędzenie najlepszych chwil w życiu
♡Planowanie wspólnych wakacji
♡ Wysyłanie sobie wzajemnie paczek
♡Wywieszanie wspólnych zdjęć
♡Niezapomniane wspomnienia
♡Miliony wspólnych zdjęć przy spotkaniu
      Wady:
- Tęsknota
- Kilometry
- Nie widzenie się przez dłuugi czas
- Niemożliwe spotkania w tygodniu
 Jak widzicie zalet jest o wiele więcej niż wad, i kilka z nich można robić z przyjaciółką, którą mamy przy sobie, aczkolwiek o wiele lepiej robi się to z internetową przyjaciółką
 Mam nadzieję, że post wam się spodobał
A wy, macie internetowe przyjaciółki? Wierzycie w taką przyjaźń?

You Might Also Like

20 comments

  1. mam , może jeszcze nie przyjaciółkę , ale już jedziemy razem na obóz :3 Super post , życzę wam długiej i udanej przyjaźni <3
    simplefashioneffect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa, ta internetowa przyjaźń, ale niestety nigdy jej nie zaznałam :( Natomiast jestem otwarta na wszelkie znajomości, no i, zobaczymy co wyjdzie z czasem.

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie przezyłam swojej internetowej przyjaźni :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknyy post :)

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam takiej internetowej przyjaciółki :( poznałam wiele osób, ale nie mogę nazwać tego przyjaźnią, aczkolwiek wierzę w taką internetową przyjaźń :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, że wierzę w taką przyjaźń, czasem może być trwalsza niż taka "zwykła" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że mam, także Julitę i planujemy się spotkać w wakacje, to musi wypalić!

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie mam internetowej przyjaciółki. Wierzę w taką przyjaźń, jak najbardziej! ;) Życzę Wam dużo spotkań i wytrwania. :*

    jozeefinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam internetową przyjaciółkę i wieże w takie przyjaźnie :)) super sprawa

    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wierze w takie przyjaźnie, ponieważ także taka posiadam i tez 3! :) mam nadzieje ze wreszcie bede mogła je spotkac! <3

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam jedną, Jagodę i brakowało naprawdę mało bym się z nią spotkało, ale niestety :( Jednak wierzę, że jeszcze w te wakacje zrobimy sobie selfie haha! :D

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też mam internetową przyjaciółkę, widzimy się z nią w wakacje ;)

    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie mam internetowej przyjaciółki, a bardzo bym chciała <3
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać czy są nowe posty!
    A może masz ochotę na wspólną obserwację?
    Zapraszam <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze, to dzięki tobie i Julce uwierzyłam w taką przyjaźń. Jakoś nigdy nie byłam przekonana co do takiej przyjaźni, ale widząc was razem jak najbardziej w to uweirzyłam <33
    Mimo, że ja nie mam takiej przyjaciółki, to nie wątpię, że może kiedyś ją znaję :**
    Pozdrawiam was, kochane ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku ty i Julka to takie dwa ideały.
    Wierzę w przyjaźń przez internet, ale raczej ja takiej osoby nie znajdę.
    Chciałam ci Zosiu podziękować, bo zadzwoniłaś do mnie! <3 <3 <3 <3 razem z Julką!
    Nawet nie wiesz jak bardzo poprawiłaś mi tym humor!
    #Zollynator <3

    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. oj kocham cie :( <3
    ja tez wierze misiu

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post!:)
    Może obserwacja za obserwację?
    http://bynathali3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam internetowa przyjaciolka niestety poprzednie mnie wystawily :(
    xoptimistx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram