OOTD 01.05.2014

21:21

Cześć!
Nasz majowy weekend właśnie dobiega końca, niestety.. Jest mi bardzo smutno z tego powodu, ale w sumie coraz bliżej wakacji więc cieszmy się! Przebrniemy jeszcze przez te 2 msc i hoooolidaaaaayyyss ♥
Dziś przychodzę z bardzo prostym outfitem, z pierwszego maja.  Właściwie gdyby nie wianek byłby on zbyt pusty. Tak, jestem psychomaniaczką wianków! Dlatego przepraszam was, że pojawiają się one w prawie każdym poście, ale nie mogę się powstrzymać...Robię je ciągle, a potem pokazuję na blogu haha.
Nevermind, dwa zdjęcia z tej sesji mogliście widzieć już w poprzednim poście, ale dziś widzicie cały strój :). Więc ja zmykam wybrać ubranie na jutro.Mam nadzieję, że zdjęcia wam się podobają! :)




|wianek-DIY|koszulka-C&A|spódniczka-sheinside.com|katana-F&F|rajstopy-nn|creepersy-szafa brzeg|

+w poprzednim poście w komentarzach pytaliście jak zrobiłam ten wianek.
Odpowiedź w poniższym, moim poradniku DIY, który dodałam jakieś 2 tyg temu! Mam nadzieję, że sobie poradzicie :)
jeśli chcecie być na bieżąco to subskrybujcie mój kanał! :)
Do następnego :*

You Might Also Like

15 comments

  1. Ja na szczęście już nauczyłam się robić wianki ^^
    Ten Twój jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja i świetne creepersy. Ja mam wolne do poniedziałku za tydzień :)

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie *.*

    Zapraszam na mojego i mojej przyjaciólki bloga.

    renia-zarowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny wianek:)

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne creepersy no i wianek! Tez jeden zrobilam haha ten twoj jest sliczny i uroczy <333
    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny OOTD. Fajne DIY.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i ootd. :))
    Ja za wianki będę brać się nie długo. :D Ciekawe czy też mnie tak wciągnie jak Ciebie. ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ootd, taki w twoim stylu :) A te creepersy jakie wysokie :o

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne profesjonalne zdjęcia *.*
    Zwłaszcza to trzecie <33
    Też kocham wianuszki :*
    A do wakacji jeszcze tylko 55 dni XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te creepersy zkjhsdufg.bveithkuy♥ zakochałam się hahah. Jestes mega cudowna, uwielbiam czytac Twoje posty. Dzięki Tobie może w koncu zabiorę się do zrobienia takiego wianuszka bo sa przesliczne!! Ogólnie to świetne zdjęcia (jak zawsze, nic dodac, nic ując, idealne! ahah) Zapraszam na mojego bloga! Jesli Ci się spodoba możesz skomentowac będzie mi bardzooo milo :) www.natalie-natallie.blogspot.com ♥ Pozdrawiam, miłego dnia!! xx PS: Masz twittera? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie Ci w takim wianku, świetne kolorki <3
    przydatny filmik :)



    http://sumcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak bardzo podobają mi się twoje wianki!

    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. to dobrze, że prawie w każdym poście jesteś w wianku, bo wyglądasz prześlicznie ! miło się czyta Twoje posty, bo są takie lekkie i przyjemne :)

    sumcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Aa cudne creepersy! <3 Można wiedzieć, gdzie je kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram