♡ rainy ♡

09:19

Cześć!
Wczoraj przez cały dzień lał deszcz.Właściwie to od początku tygodnia jest taka beznadziejna pogoda. Maj...
Ale od poniedziałku ma się rozpogodzić, więc bądźmy dobrej myśli! Nevermind..
Wczoraj przyszła kolejna paczka z choies.com, w której znajdowały się 2 spódniczki. Jedną widzicie w tym poście, natomiast drugą pokażę w tygodniu. Jakość jak zwykle, cud, miód i malinki! i to dosłownie. Obie są na mnie dobre, więc to jest duży plus, bo bałam się, że będą za długie, ale są okej :). Wracając do spódniczki, którą mam na wczorajszych zdjęciach. Jest ona meeega rozkloszowana, co bardzo mi się podoba, bo kocham rozkloszowane spódniczki! Jest też prosta i pasuje do wszystkiego, dlatego ją zamówiłam. Brakowało mi czegoś, co nadaje się do każdej stylizacji :).
Może na zdjęciach tego nie widać, ale na prawdę okropnie lało. Wiecie jak śmiesznie musiało wyglądać to, że w taką pogodę jakaś mała dziewczynka lata w spódniczce? Haha. Specjalnie dla was się poświęciłam, dla zdjęć. Zmarzłam okropnie, a w dodatku chyba łapie mnie choróbsko, haha. Miałam na sobie jak widać, bluzkę mgiełkę i taka spódnicę. Mam nadzieję, że docenicie moje poświęcenie ;').
Wracając do stylizacji. Jestem zakochana w tej bluzce! Ostatnio wygrzebałam ją z szafy mamy. Kojarzy mi się ona ze stylem Ariany Grande, sama nie wiem czemu. Pewnie dlatego, że jest taka dziewczęca :). Spódniczkę uwielbiam, i mogę wam zapewnić, że będzie się ona tutaj często pojawiała, haha. Dobra, ja lecę, bo muszę jeszcze kupić buty na wesele, które jest dzisaj. Trzeba się też przygotować! Zrobię zdjęcia outfitu i niedługo wam pokażę :)
Do następnego!:*
|bluzka-nn|kokardka z okiem-DIY|bransoletka-nn|spódniczka-klik|skarpetki-chiński market|buty- szafa brzeg|
Bardzo proszę o klikanie w linki w tym poście! :)

You Might Also Like

20 comments

  1. Ale laleczka! :)
    Bluzka śliczna :) Baw się dobrze na weselu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to razem wygląda, u mnie tylko czasami popada.Oby pogoda się poprawiła :)
    http://pictrue-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki styl! ♥
    wyglądasz naprawdę pięknie :3
    Jeju żebyś się tylko nie rozchorowala ;))
    Miłej zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja
    Mam nadzieje, że pogoda się poprawi
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że na weselu bawiłaś się dobrze i się nie rozchorowałaś :)
    Spódniczk piękna, tak samo jak bluzka mgiełka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny strój, pięknie wygląda w takiej atmosferze z parasolką! :D

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny strój, piękne zdjęcia <33 i super desing bloga <3

    http://kaari-blog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba. :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódniczka! I creepersy - świetne pasują. :)

    jozeefinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jest ostrzeżenie przed powodzią, ale mam nadzieję że pogoda się poprawi.
    Świetny strój!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, ale buty? Kompletnie nie mój styl :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bluzka jest śliczna! Dobrej zabawy na weselu :* Kliknęłam

    fotografiazpieknem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Również uwielbiam rozkloszowane spódniczki :) Miłej zabawy na weselu i koniecznie pokaz jak wyglądałaś bo jestem bardzo ciekawa :)

    http://hiashd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny outfit, :) Chociaż spódniczka nie wpadła w mój gust :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A u mnie naodwrot, czyli sliczne sloneczko <3
    Sliczny outfit *-*

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    http://claudiia-blog.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz dla mnie jak postać z japońskiego anime co jest oczywiście wielkim plusem. Masz wspaniałe poczucie stylu :)

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku, jak ja uwielbiam czytać Twoje posty. Takie przyjemne i pogodne, a outfity zawsze ciekawe. <3


    sumcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super look. <3 Skąd czerpiesz inspiracje?

    http://wonderlandfashionbysandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram