Berlin!

11:36

Czeeeść!
Jak już wspominałam w ostatnim poście, byłam na wycieczce szkolnej do Berlina. Od razu mówię, że mega mi się podobało! Poznałam lepiej kilka osób z innych klas i w ogóle była świetna atmosfera. Niestety byliśmy tam tylko 2 dni, a szkoda, bo z chęcią zostałabym (i nie tylko ja) tam jeszcze troszkę. Z Berlina wróciłam w piątek ok. godziny 23. Wiem, że obiecałam wam post wczoraj, ale nie wypaliło, gdyż bardzo spontanicznie spotkałam się z Julką, o czym napiszę w kolejnym poście, a dziś skupmy się na Berlinie!
------
Kiedy wjeżdża się do innego kraju od razu czuć inną atmosferę. Kiedy idziesz ulicą w różowych włosach, glanach i legginsach w kratę ludzie nie patrzą się na ciebie jak na idiotę-jak w polsce. No bo cóż, w polsce mało jest ludzi tolerancyjnych. W Berlinie wszystko jest inne. Ludzie sobie pomagają i w ogóle czuć tą Berlińską atmosferę.
------
Dzień 1
Zbiórka była o godzinie 6 rano. Wyjechaliśmy i w drodze nie działo się nic ciekawego. Po dotarciu do Berlina wyszliśmy z autobusu i przechodziliśmy obok muru Berlińskiego. Znajdowały się na nim bardzo ciekawe graffiti! Po przejściu obok jego części udaliśmy się na pomnik Żydów. Między szeregami bloków znajdują się wybrukowane kostką przejścia, przez które czuć przytłoczenie i smutek. Powierzchnie bloków zabezpieczone są powłoką, po której graffiti spływa i namalowanie go jest niemożliwe.Następnie nawet nie pamiętam do czego się udaliśmy haha, ale ten pierwszy dzień był dla mnie bardzo męczący. Byliśmy pod Bramą Brandenburską i w wielu innych miejcach, które możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Pod koniec dnia dotarliśmy do hotelu. Był świetny! Na prawdę, nie spodziewałam się takich luksusów po hotelu ze szkolnej wycieczki. Mieliśmy pół godziny na oswojenie się i zaraz potem udaliśmy się na kolację. Po kolacji wyruszyliśmy do marketu. Mieliśmy godzinę czasu na zakupy. Ja kupiłam: 2x nutella go, zwykłą nutellę, żel do mycia, tonik, 2x kawę starbucksową. Niestety nie mieliśmy ani chwili czasu wolnego, a przejeżdżaliśmy obok sklepów takich jak forever 21, pimkie ;'). Wróciliśmy do hotelu i oczywiście poszliśmy ''spać''...









fani plotkary wiedzą o co chodzi ♥
Dzień 2
Pobudka była o godzinie 7,jednakże chłopcy z pokoju naprzeciwko obudzili nas już o 5, dzięki :) Wszyscy się zebrali i o 7:30 mieliśmy śniadanie. Po śniadaniu wyruszyliśmy do Tropical Island. Jechaliśmy tam jakieś 1,5 godz. Po dotarciu wiadomo-organizacyjne sprawy. W końcu mieliśmy czas wolny. Wszyscy polecieli do basenów, na zjeżdżalnie i zwiedzać całą kapsułę. Ja na początku zostałam w basenie. Taka wycieczka nie mogła odbyć się bez mojego wodnego aparatu! Od razu wzięłam go do wody i robiłam zdjęcia. Nagrałam też kilka wodnych filmików, ale to zobaczycie w wycieczkowym Vlogu :). Zrobiłam masę zdjęć, jednakże większość nie nadaje się do publikacji ze względu na piękne miny. W torpical byliśmy do godziny 17. Koleżanka zgubiła mi tam moje ukochane okulary przeciwsłoneczne (dzięki mendryka ;')). Po basenie od razu wracaliśmy do domu. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się jeszcze w Netto, w którym kupiłam 2x mikado, kawę, czekoladę i 2 donuty.  Wstąpiliśmy też do KFC, ale to już w polsce. Droga powrotna była dla mnie bardzo męcząca. Ciągle zasypiałam i budziłam się, bo bolala mnie jakaś część ciała, haha. Oglądaliśmy też film ,,Człowiek bez twarzy''. Nie wiem czy mogę wam go polecić, ponieważ połowę przespałam haha. Dotarliśmy do Brzegu, pożegnałam się i poszłam do domu. W domu od razu położyłam się spać.




----
Podsumowując: wyjazd bardzo mi się podobał i mam nadzieję, że będzie takich więcej!
Huh, trochę się rozpisałam, ale mam nadzieję, że przynajmniej jedna osoba wszystko przeczytała! ;'')
Do następnego! :*

EDIT: już jest vlog :)

You Might Also Like

28 comments

  1. Boszee jakie cudowne zdjęcia , szczególnie te pod wodą *___________* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wycieczka! :)
    Ja w tym roku niestety nigdzie nie jadę... zdjęcia wyszły świetnie. Pozdrawiam :*
    tyglysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadziwiające jest to że też byłam w Berlinie w podobnym terminie i miałam prawie taki sam plan zwiedzania (byliście w Tropical Island dzień później niż my :/) hahah :D Mi też bardzo się podobało jak byłam <3

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Ci z tą wycieczką! Zdjęcia podwodne są extra. Byłam w Tropical Island i też mi się podobało :)

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i oczywiście przeczytałam wszystko ;)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia! :)

    http://veronica-vejaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajną wycieczkę miałaś :) Podobają mi się zdjęcia pod wodą, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia pod wodą! Nigdy nie byłan na wycieczce klasowej, na której zabraliby nas na basem, czy coś w tym stylu, sama nie wiem, dlaczego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku zazdroszczę <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie spędziłaś ten czas :D Super są te zdjecia pod wodą haha ♥

    http://klaudia-blogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia , ja jade we wtorek do berlina <3
    mam taki sam kostium *-*
    http://silverchaine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, jesteś śliczna! <3
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :))

    http://wonderlandfashionbysandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny vlog ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia pod wodą cudowne *o*
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekałam na post z Berlina:)
    Oczywiście zazdroszczę :*
    Zdjęcia- najlepsze to te pod wodą <3
    Zosia uwielbiam Cię<3
    Lecę oglądać VLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  15. *berlińska atmosfera, zaś Polska z wielkiej litery.
    Natomiast zdjęcia są ładne. Zawsze chciałam jechać do Tropical Is.

    NOWA NOTKA :)
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/06/loose-outfit-vs-classic-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  16. W Berlinie zawsze jest super ;)
    Obserwuje ;)
    http://miinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super vlog, też mam zamiar pojechać do Berlinu :)
    wobiektywiepoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeczytalam calosc :)
    Tez mialam jechac do Tropical Island, ale zabraklo 6 osób do autobusu i odwołali wycieczke, a bardzo chętnie bym zwiedziła ten wodny raj :)
    julie-juliees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia :)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia i Vlog :*
    http://pictrue-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym tam pojechać! :) A w tropical island wydaje się być super. :D

    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny Vlog sama chciałabym tam pojechać.

    http://wercia-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny vlog <3 :)
    http://kingandsylwia.blogspot.com/2014/06/tego-jeszcze-o-mnie-nie-wiesz.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeczytałam wszystko hah <3 Ja w przyszłym tygodniu jadę z klasą w góry :3
    http://bluee-air.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja przeczytalam, ja! :D
    dwa ostatnie zdjecia *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. ja przeczytalam, ja! :D
    dwa ostatnie zdjecia *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram