holidays!

18:02

Heeej!
Już jutro zakończenie roku iii...wakacje! Ja nie mogę się doczekać ze względu na to, że za 4 dni jadę do mojej kochanej Julciss. Nie wierzę, że to już tak niedługo. Pamiętam jak mówiłam sobie ''jeszcze tylko miesiąc!'' a to już 4 dni. Niesamowicie szybko ten czas leci.Już nie mogę się doczekać, to będzie najlepszy tydzień mojego życia.Nevermind, cieszę się też, że wreszcie będziemy mieli te 2 miesiące wypoczynku. Tak bardzo mi tego brakowało.
--
Zapewne na powyższym zdjęciu zauważyliście coś ''innego''? Tak, zrobiłam końcówki różową pianką. Jutro po zakończeniu farbuję całe włosy. Miałam się wam nie pokazywać dopóki nie zrobię całych włosów, ale nie mogłam się powstrzymać.
--
W zeszłym tygodniu zaczęłam oglądać Pretty Little Liars. Kiedyś obejrzałam pierwszy odcinek i nie spodobało mi się. Jest teraz taki ''szał'' na pll i wszystkie dziewczyny to oglądają. W sumie nie dziwię się, bo jest to meega wciągające! W ciągu tygodnia obejrzałam cały sezon. Wszystkim serdecznie polecam ten serial.Aaa no i zaczęłam też czytać serię książek pll, ale serial i książka meega się różnią, serio!
--
Post..jak zwykle, dość nudny. Chcecie post z outfitem z zakończenia? Mam już kilka pomysłów na następne posty, więc wyczekujcie :).Zostawiam was ze zdjęciami i lecę kontynuować pll! ♥







|obróżka-DIY|plecaczek-sh|katana-z szafy mamy|koszulka-kik|spódniczka-H&M|zakolanówki-allegro|buty-szafa brzeg|

You Might Also Like

39 comments

  1. Włosy! Sama chyba sobie zrobię końcówki różowe :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodasz jakieś posty o spotkaniu z Julą? :)
    Ślicznie wyglądasz z tymi końcówkami. Całe włosy farbujesz na różowo?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci w takich końcówkach!
    Napiszecie razem kilka postów? :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny outfit, a jeśli chodzi o włosy to dla mnie jest to troszkę ,,żałosne" że w tym wieku się farbują nastolatki w wieku 13/14 lat /
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak długo utrzyma Ci się ten kolor na włosach? :)
    Bardzo lubię posty, w których relacjonujesz swoje spotkania z Julką, więc niecierpliwie na niego czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To fajnie że się zobaczycie :)

    http://doominiika-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dziś farbuje końcówki również na różowo :-) hehe,jestem ciekawa jak wyjdzie kolor.Tobie bardzo ładnie. Choć nie wyobrazam sobie Ciebie w całych różowych wlosach ;)
    http://zuzueee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przecudowne włosy! Miłych wakacji!

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałabym pofarbować włosy, ale wątpię, że rodzice się zgodzą ;/
    Zapraszam!
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięęękne końcówki! No i fajny ootd. Ja pll oglądam już od dawna :)

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To już wasze czwarte spotkanie! Mam nadzieję, że będziecie się świetnie bawić :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero na tych zdjęciach zobaczyłam jakie masz śliczne oczy ♥ Ślicznie dobierasz ootd i piękne włoski!
    Zapraszam do mnie maya-maay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne koncówki, czekam na efekt jak całe pofarbujesz ! :)

    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny włosy, śliczny outfit - wszystko idealne! Czekam, aż pofarbujesz całe haha :D A post wcale nie jest nudny :P

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne włosy, czekamy na efekt końcowy!
    Śliczny outfit. :))

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Superowe włosy + śliczny outfit ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te włosy!! Też jutro robie różowe sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie Ci w różowych końcówkach. ;)
    Moje koleżanki też oglądają pll. Ja jeszcze nie oglądałam. Pewnie zacznę w wakacje.

    http://myworld-myneverland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie Ci w tych włoskach, jestem ciekawa jak będziesz wyglądała po przemalowaniu :) Ja jeszcze nie zaczęłam oglądać pll!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też jutro całe farbuję, ale na fioletowo, haha :D Ja właśnie dzisiaj kupiłam pierwszą część PLL w empiku ;)
    http://charliesinspirationworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz w tych włosach. Jestem ciekawa dalszego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. haha ej jaka ty "słodka jesteś" serio masz 14 lat? no ja bym ci nie dała wyglądasz dużo młodziej :)

    juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wyglądasz! :D
    Weź mi z tym PLL, ja już jestem uzależniona. Rozumiesz to? W 2 dni obejrzałam 1,5 sezona ;o :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jupiiii!!!! Już wakacje ! Ślicznie Ci w tych różowych końcówkach ! ♥ Śliczne zdjęcia :)

    http://pictrue-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie kupiłaś piankę :) pięknie to u Ciebie wygląda :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna *.*
    natimylifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zrobiłam rok temu pianką włosy i nie schodziło przez pół roku haha

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale śliczne włosy :D ja mam zamiar zrobić sobie ombre w wakacje ale nie wiem czy pasuje to do włosów kręconych

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tez wlasnie dzisiaj zrobilam rozowe koncowki... :D Sliczny outfit :*
    http://sabina-inna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny outfit jak i zarówno zdjęcia. Pasuje ci ten kolor :)

    Zapraszam serdecznie :)
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/06/the-best-desserts-of-summer.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne końcówki! Jak je zrobiłaś??
    wobiektywiepoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie wyglądasz *.* Genialnie pasują Ci różowe końcówki :) Ja miałam takie w zeszłym roku.
    Pozdrawiam~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. ale pięknie wyglądasz :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie ci w takich włoskach :3
    śliczny outfit i cudowne zdjęcia <3
    mam nadzieję, że sie bedziecie z Julką dobrze bawić ;))
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. aleeee WŁOSY <3 udanych wakacji Zollly ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia :** cudne wlosy i post :)) Zapraszam: http://zosia-zoja-zosinka.blogspot.com/2014/06/moje-plany-na-wakacje.html?m=1 (nowy post)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też uwielbiam pll, i serial, i książki. Teraz muszę obejrzeć nowe odcinki z 5 sezonu i jak na razie czytam Tajemnice Ali. A już niedługo kupię 13 tom pll. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja mama ma identyczną katanę. Teraz jest już moja :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram