i ♡ u

20:37

Cześć!
Dziś opiszę wam moje spotkanie z Julką, które odbyło się w sobotę prawie tydzień temu [a czuję, jakby to był już miesiąc :(] Nevermind..Było to już nasze 3 spotkanie! Nie mogę uwierzyć, że w tym czasie ile się znamy zdążyłyśmy się już spotkać 3 razy, kiedy np. z Julitą znam się ponad rok i jeszcze ani razu się nie widziałyśmy. Była z nami też Sara, czyli kuzynka Julki :)
Nie wiem czy nie nudzą was już posty o spotkaniach ...jednakże coś zmusza mnie do pisania ich haha.
----------
Spotkanie odbyło się standardowo we Wrocławiu [a za nie cały miesiąc na tydzien do Juls♡]. Umówiłyśmy się na 15:30. Czemu tak późno? Akurat tak się złożyło, że i ja, i jula przyjechałyśmy w tym czasie. Na początku oczywiście cudowne przywitanie [czyt. tulenie sie ze wszystkimi po kolei]. Kiedy dotarłam Julka zamówiła już sushi. Ja nie chciałam wydawać tyle na jedzenie, ale najadłam się od wszystkich, bo zostałam poczęstowana haha [pozdrawiam mamę i siostrę julci♡]. Później odebrałyśmy bilety do kina i porobiłyśmy fotki. Po zdjęciach ''zwiedziłyśmy'' pasaż grunwaldzki. W rezultacie kupiłam spodnie niby baggy, z przewiewnego materiału w h&m, pokażę kiedy indziej. O godzinie 17:30 poszłyśmy na premierę filmu ''Czarownica''. Mogę wam go szczerze polecić, bo nadaje się i dla dzieci, i dla dorosłych, wiec mega polecam! Po filmie pochodziłyśmy jeszcze chwilę po sklepach, zjadłyśmy coś w mcd i przyszedł czas na pożegnanie. Wreszcie zrobiłyśmy to na spokojnie! Czekając na tramwaj, który miał mnie dowieźć na dworzec, mogłyśmy porozmawiać jeszcze chwilę. I niestety nadszedł ten moment. W oddali ujrzałam zbliżający się tramwaj. Przytuliłam mocno Julkę i nie chciałam jej puszczać, ale niestety musiałam, bo nie wróciłabym do domu haha. Przytuliłam też Sarę, mamę i siostrę Juli.Wsiadłam do tramwaju i zobaczyłam jak julka robi mi zdjęcia telefonem haha.Odjechałam tramwajem i kiedy się oddalałam widziałam jeszcze Julkę ;'')






 Dlaczego taki tytuł posta? Jest on skierowany do Julki +nie chciałam znów czegoś w stylu ''internet friends'' haha
Dzięki Julcisss za kolejne cudowne godziny spędzone razem, byle do 30.06

Do następnego! :* 

You Might Also Like

19 comments

  1. jenyy jak ja kocham wasz duet <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka przyjaźń jest świetna. Fajne zdjęcia, super że mogłyście się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteście przepiękne! Cudne zdjęcia! Widzę, że miło spędziłaś czas ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :)
    Uwielbiam jak opisujecie Wasze spotkania na blogu, na pewno nie jest to nudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia ! Fajne ubranka :3
    _________________________________

    Zapraszam na bloga moje BFF dopiero zaczyna
    http://julson22.blogspot.com/2014/06/hej-wszystkim.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam posty o Waszych spotkaniach :) Piękne zdjęcia!

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę spotkania :))
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie posty,super że się spotkałyście ! :)
    http://pictrue-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem to poraz setny ale kij; świetnie razem wyglądacie!

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotkanie z internetową przyjaciółką zawsze jest wspaniałym wspomnieniem :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać Twoje, jak i Julki posty o Waszych wspólnych spotkaniach. Obie jesteście śliczne i bardzo fotogeniczna. Rewelacja! <3
    jozeefinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak słodko wyglądasz w tych okularach. Miło się czyta takie "przyjazniowe" posty.
    Uwielbiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że już tyle razy się spotkałyście ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia. Ale nei rozumiem jak mozna zalowac sobie na jedzenie.

    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/06/summer-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, nie mogę się doczekac następnego!!! :D
    Zapraszam na mojego bloga: http://passion-niki-mery-fashion-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny post, jednak w internecie można znaleźć prawdziwą przyjazn :)
    wobiektywiepoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post . Fajnie ze sie znacie :)

    ZAPRASZAMY DO NAS - KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja straciłam moją internetową przyjaciółke..
    Miło się tak na was patrzy :)
    To musi być prawdziwa przyjaźń!..

    Zapraszam.

    http://rosalie-rosaalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram