summer 2014

21:30

 Heei! 
W dzisiejszym poście przedstawie wam moje plany na tegoroczne wakacje, które rozpoczęły się przedwczoraj. Pierwsze co zrobiłam po zakończeniu, to zafarbowałam włosy na różowo! Efekt możecie zobaczyć w filmiku informacyjnym, który znajduje się na końcu posta. Tak, na tych zdjęciach nie mam różowych włosów, ani końcówek, bo są to stare zdjęcia, gdzieś sprzed 3 tygodni.
  • Odwiedzić internetową przyjaciółkę.
    Stanie się to już jutro, bo właśnie wtedy jadę do mojej kochanej Julci, aż na tydzień! To będzie najlepszy tydzień w życiu.
  • Zorganizować spotkanie dla czytelników
    Jest to dla mnie ważne, zawsze chciałam zrobić coś takiego i mam nadzieje, że na tych wakacjach mi się uda!
  • Odpocząć!
    Chodzi mi o zrelaksowanie się, zrobienie czegoś, czego nie mogła robić w roku szkolnym
  • Więcej vlogowania i blogowania
    Dotyczy się to też trochę wcześniejszego podpunktu. Mam zamiar więcej blogować i nagrywać!
  • Czas wolny
    Chodzi mi dokładnie o typowe klapnięcie przed kompem, włączenie serialu, zjedzenie paczki chipsów i wypicie puszki coli. Każdemu się to czasem przydaje!
  • Pełen spontan
    Stawiam też na spontaniczność, więc zapewne nie obejdzie się bez wyjazdów nad wodę, na basen, do Wrocławia itp.
Jak widzicie nie są to żadne ''głębsze'' plany, aczkolwiek mi sie to podoba. Z wyjazdów dłuższych jadę tylko do Julki, więc to będą dość leniwe wakacje :)
W czasie wyjazdu do Julki nie wiem czy pojawi się jakiś post, ale raczej tak! I będzie też duuużo filmików :>.
Filmik informacyjny:

You Might Also Like

33 comments

  1. Jak zawsze śliczne zdjęcia <3 Ale super już jutro jedziesz do Julki !
    W takim razie nie moge się doczekać postów I filmików z nią !! Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że jedziesz do Julki, miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej zabawy u Julki :*
    Ślicznie Ci w różowych włosach!

    milenaa-blog.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny kapelusz :)
    Bawcie się dobrze jutro i przez cały tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wyjazdu do Julki.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wyjazdu! Czekam na zdjęcia i filmy. :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego tygodnia u Julki :* Mam podobne plany, ślicznie Ci w różowych włosach *.*

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie czuję wakacji , ale czuje te spontany i zdecydowanie o wiele więcej czasu wolnego :D

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam zaplanowane takie luźne wakacje :) Podoba mi się to. Fajny filmik i świetne zdjecia!

    nikaandlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaale super, że spotykasz się z Julką!
    Lubię was razem :)
    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne plany, ale ja zazwyczaj się nudze jak nigdzie nie wyjeżdżam :D
    W tym roku w lipcu jadę na Mazury, a w sierpniu polskie góry, Czechy, Austria, Słowenia i Chorwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. udanego wyjazdu... na pewno taki będzie ;p
    świetny filmik i piękne zdjęcia ♥

    http://ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia i świetny filmik ! :)
    U mnie dziś też pojawił się taki post więc zapraszam http://zulka-zuuulka.blogspot.com/2014/06/moje-plany-na-wakacje.html :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ci w tych włoskach <3 miłych dni u Juli <3 może jakiś filmik nagracie na swoich kanałach :)
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego pobytu u Julki. Pozdrów ją ode mnie.
    Ślicznie ci w tych różowych włoskach.
    http://tyglysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! Miłego spotkania z Julką! :)

    think-positively-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha. Stawiasz na spontaniczność, a przedstawiasz nam swoje plany na wakacje. Troszkę to nie logiczne. ;) Ładny kapelusz.
    Antosia-tosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia! Na pierwszym przypominasz mi troszkę Lucy...

    http://myworld-myneverland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego tygodnia ! :) super zdjęcia ;>
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia <3
    miłego tygodnia z Julką :*
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia! <3
    Gdzie kupiłaś buty?
    Pozdrawiam! :))

    http://wonderlandfashionbysandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam różowe końcówki :)
    wobiektywiepoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ale ty śliczna jesteś. ;3 ładnie ci w tej koszuli!

    merry-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia, Piękne włoski na tym filmiku.
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. To super plany, fajnie, ze spotkasz sie z Julką :D życzę udanych wakacji ;)http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się to farbowanie włosów na wakacje :) czy mógłby mi ktoś powiedzieć czym mogę farbować? oprócz bibuły i gdzie mogę kupić??

    http://maseeelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię górnolotnych słów, ani przydługich wstępów. Piszę o wszystkim i o niczym. Jeśli nie wiesz co zrobić z czasem, wpadaj śmiało! Na blogu znajdziesz mi. przepisy na słodkie smakołyki, recenzje kosmetyków czy najnowszych filmów, seriali bądź książek. Twoja wizyta wywoła u mnie nie lada uśmiech! :)


    ----> Plaster na Nudę <----

    OdpowiedzUsuń
  28. ja mam zamiar zrobić ognisko ze znajomymi i spać pod namiotami :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękne zdjęcia i świetny post!
    Bardzo ciekawy blog ;)
    chyba zacznę wchodzić tu częściej.
    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia <3 udanych wakacji :)
    http://lusiia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia. Super wyglądasz w tych różowych włosach.
    Udanych wakacji i miło spędzonego czasu z Julką :)
    http://behappyandsmileeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram