Recenzja creepersów z sammydress.com

10:30

Cześć! 
Na samym początku przepraszam, że przez tydzień nie pojawił się żaden post, nie miałam pomysłów.
Kojarzycie może creepersy z tego posta? Postanowiłam napisać ich recenzję, bo w sumie nie bylo takiej nigdy na moim blogu, a wiem, że lubicie kiedy pojawiają się tu nowe rzeczy! Zaczynamy!
---------------------
Wygląd 10/10
Po lewej stronie widzicie zdjęcie creepersów na mojej nodze, po prawej zdjęcie ze strony. Buty są identyczne, bez żadnych wad w tym podpunkcie, bo moje cree niczym nie różnią się od tych, na stronie.
Wygoda 6/10
Czemu akurat 6?
Te creepersy są leciutkie, jak piórko, jednakże są strasznie wąskie. To jest jedyna wada, że po przechodzeniu w nich kilku godzin strasznie bolą stopy,właśnie przez tą wąskość.

Cena 10/10
Dolary: 13.54
Złotówki: 41,75
42zl bez kilku groszy, za creepersy to bardzo mało. Moim zdaniem opłaca się je zamówić.

Przesyłka 10/10
Paczka przyszła w równe 2 tygodnie, więc to jak najbardziej okej, z racji, że jest to zagraniczna firma.

Wykonanie 9/10
Materiał, z którego wykonana jest górna część jest tak jakby satynowy, bardzo miękki i przyjemny w dotyku. Odejmuję jeden punkt właśnie za to, że są strasznie wąskie.  

Ogółem 9/10
Creepersy bardzo fajnie sie nosi, dość wygodne, minusem jest ta wąskość, o której wspominam tu już po raz 3. Ale cieszę się, że to własnie je zamówiłam.

Link do tych creepersów:  KLIK

Mam nadzieję, że post wam się spodobał.
Jeśli chcecie, mogę pisać recenzję każdej rzeczy z sammydress!

You Might Also Like

29 comments

  1. Bardzo fajna recenzja! Ja nigdy nie miałam creepersów. :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz napisać recenzję na temat różowej torebki z dresslily?

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz częściej takie recenzje ;)
    mi się wydaje, że róznią się trochę kolorem, ale i tak są b. fajne ;))
    rzeczywiście wychodzi mega tanio :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz recenzję, to pomaga w wyborze ubrań ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Więcej recenzji! A te creepersy są śliczne, Zosiu. Sama zastanawiam się czy je kupić. Nie mogę się doczekać kolejnego vloga!

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Creepersy są piękne, ja niestety ich nie posiadam :c. Chciałabym mieć chociaż jedne ;). Napisz jeszcze jakąś recenzję! :).
    Mój blog? Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty sa piekne, musze sobie je kupic wiec dzieki ze recenzje ich :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. one są genialne i urocze <3 Jeśli jeszcze bardziej przekonam się do creepersów to je zakupię :D

    nikaandlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna recenzja! :)
    Rób więcej takich :D

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Proponuję Ci więcej takich postów robić! :)
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chciałabym kupić w końcu czarne creepersy, bo strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ladne te creepersy.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Liczę że częściej będą tu jakieś recenzje. Creepersy są przesłodkie, sama bym takie nosiła :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne buty! :))

    zapraszam na mojego bloga --> erorf3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna recenzja, chyba zdecyduje sie je kupić.:)

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna recenzja ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne te creepersy *.*
    chętnie bym kupiła gdyby nie fakt, że jestem już spłukana ;__;
    świetna recenzja, super się czyta :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku, są piękne <3

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne masz te creepersy *-*
    Ja z chęcią popatrzę na recenzje różnych rzeczy :)

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te creepersy :D
    Zapraszam!
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne a na nodze prezentują się świetnie :-)

    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne! Jak na tą cenę to naprawdę są urocze :)

    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie chodziłam w takim butach
    Zapraszam http://julkaandkulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Chociaź nie jestem zainteresowana kupnem creepers'ów, to tą recenzję świetnie mi się czytało. Powinnaś robić takich więcej ♡♥♡♥

    w-rupieciarni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jestem zbytnio zainteresowana butami Creepers, ale recenzja zasługuje na wielką pochwałę, ponieważ napisałaś ją bardzo dobrze i przekonująco do kupna. Powinnaś częściej zabierać się za pisanie takich recenzji, może nie zawsze o butach, ale i o bluzkach? Kosmetykach? Z pewnością znajdziesz coś, co mogłabyś zrecenzować. Czekam na następny wpis na twoim blogu! :D
    ♥ Pozdrawiam gorąco! ♥

    A w wolnej chwili zapraszam do mnie: http://julla-blog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna ta recenzja, i ciekawy wzór na tych creepersach :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zosiu zależy mi na odpowiedźi, jak zrobiłaś te potrząśnięcia w 'spring lookbook', z góry dzięki kochana:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram