Festiwal kolorów!

18:58

Pewnie większość z was wie, że wczoraj we Wrocławiu odbył się festiwal kolorów. Pojechałam na niego z moją przyjaciółką Kariną, a spotkałam się z Lolką i jej kilkoma koleżankami :). Atmosfera na festiwalu była niesamowita! W zabawie nie przeszkodziła nam nawet minimalna burza i lejący deszcz. Gdzie się nie popatrzyło tam ludzie sypali się kolorowymi proszkami, osoby robiące sobie selfie z kimś zupełnie nieznajomym i pełno fotografów. Kilka z nich zrobiło nam też zdjęcia, ja niestety znalazłam tylko jedno. Mimo wszystko było cudownie i dziękuję dziewczynom za tak świetną zabawę!
Miłym zaskoczeniem dla mnie było też spotkanie Agaty, którą możecie kojarzyć pod pseudonimem ''Szczurek''. Jestem tylko zła z tego powodu, że znalazłam ją tuż po największej ulewie i wyglądam na tych zdjęciach jak zmokły szczur. Ale w końcu nieważne jak-ważne z kim haahah!
Wszystkie zdjęcia to po prostu selfie z telefonu Oli. Musicie mi to wybaczyć hahah!












You Might Also Like

21 comments

  1. nigdy nie byłam na takim festiwalu :)/super zdjęcia.

    pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ✿http://pisanepasja.blogspot.com/- konkurs (do wygrania posty promujące)✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda, że się fajnie bawiliście :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na festiwalu musiało być super ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie jestem z Wrocławia, chętnie bym się wybrała na taki festiwal, bo po zdjęciach widzę, że to genialna zabawa!

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam musiało być świetnie! :)
    No i zazdroszczę spotkania szczurka ;3

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niee, marzyłam żeby pójść na festiwal kolorów!!!
    mieszkam we Wrocławiu, ale dopiero dzisiaj wruciłam :(((

    werkoo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O jezu, ale musiało być świetnie! Zazdroszczę i gratuluję genialnego filmiku. Fanka ;*

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, jaki zielony Szczurek :) Musiało być bardzo fajnie! Ja niestety nie miałam okazji być na takim festiwalu w Krakowie ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci poznania Szczurka <3 Na pewno musiałaś bawić się znakomicie na festiwalu koloróew. Jaka szkoda, że nie mogłam tam być :(
    http://passion-niki-mery-fashion-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahah, musiałyście się ubawić ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahah super taki festiwal kolorów, u mnie w mieście też był ale niestety odkryłam to dopiero jak się skończył :c W ogóle to fajne zdjęcia wyszły jak byłyście takie kolorowe :)

    maseeelko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam na takim festiwalu, ale chętnie bym się wybrała. Widać, że świetnie się bawiłyście. Śliczne zdjęcia
    tyglysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chętnie bym sie wybrała na taki festiwal, niestety do Wrocławia kilka godzin.:(
    Świetne zdjecia!

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę! Musiała być niesamowita zabawa. :D
    http://cocosanka-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczurek jaki zielony XD
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. http://carolinaandlea.blogspot.com/2014/09/new.html
    Zapraszam +świetny post

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha swietne zdjecia! Tez chcialabym pojsc na taki festial kolorow. :)
    Szczurek jaka zielona/niebieska! :D

    claudiia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia!

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/08/ideas-for-autumn-sheinside.html
    POKLIKASZ W LINKI? PROSZĘ, TO DUŻO DLA MNIE ZNACZY! (nie prowadzę bloga tylko dla współprac, ale chcę utrzymać tę współpracę, wszystko będzie sprawdzane).

    OdpowiedzUsuń
  19. zawsze chciałam być na tym festiwalu <33
    super zdjęcia :3
    widać że zabawa się udała :)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałabym być na takim festiwalu :)
    świetne zdjęcia <3

    nikaandlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety w tym roku festiwal kolorów opuściłam i teraz żałuję :(

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram